• پنجشنبه / ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۲:۴۵
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 98012208814
  • منبع : نمایندگی کرمان

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان:

دانشگاه‌ها مستثنی از پیام مقام معظم رهبری در زمینه «رونق تولید» نیستند

دانشگاه‌ها مستثنی از پیام مقام معظم رهبری در زمینه «رونق تولید» نیستند

مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: دانشگاه‌ها مستثنی از پیام مقام معظم رهبری در زمینه رونق تولید نیستند بلکه دانشگاه متکفل تولید اندیشه و متکفل رونق تولید صنایع، کشاورزی و خدمات بوده که موجب تولید بیشتر کشور خواهد شد.

حجت الاسلام علی عارفی در گفت‌و گو با ایسنا، با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به "رونق تولید" اظهار کرد: این نامگذاری در هر جایی کاربرد خاص خود را دارد و برخی تصور می‌کنند منظور رهبر معظم انقلاب از این نامگذاری، تولیدهای صنایع و واحدهای تولید کالاست در حالی که این نگاه بسیار محدود است.

وی افزود: نگاه مقام معظم رهبری بسیار وسیع‌تر بوده و در این نامگذاری تولید فکر و اندیشه مطرح است و ایشان هر تولیدی را فرمودند.

عارفی تصریح کرد: رونق تولید در واحدهای مختلف قطعاً مورد نظر معظم له است و در جایگاه خود در وزارتخانه‌های متفاوت تعریف شده است.

وی بیان کرد: رونق تولید علم مسئله دیگری است که معتقدیم جزو نامگذاری سال و عنوان عام تولید قرار می‌گیرد که حوزه، دانشگاه و مؤسسات علمی متکفل این مسؤولیت هستند و دانشگاه و حوزه که جایگاه تولید علم هستند، باید توجه به این موضوع داشته باشند که بحث تولید علم را رونق بدهند و بیشتر تلاش کنند و به فرموده مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند.

مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان اظهار کرد: در این راستا ما در نهاد رهبری دانشگاه اتاق فکر را به زودی تشکیل خواهیم داد و با دعوت از اعضای پژوهشکده‌ها و معاونت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی و همچنین بخش‌های مختلف تخصصی در حوزه علوم اعصاب، طب اسلامی و … پیرامون روش یابی برای رونق بیشتر تولید فکر و اندیشه برنامه ریزی خواهیم کرد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۱-۲۲ ۱۶:۰۱

البته فقط مدرک و فارغ التحصیل بیکار تولید میکنند