• پنجشنبه / ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۷:۴۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 97112513196
  • منبع : نمایندگی قم

نوری همدانی:

مسئولیت، امانتی بزرگ در جهت خدمت خالصانه به مردم است

یکی از مراجع تقلید شیعه گفت: مقام و مسئولیت، امانتی بزرگ در جهت خدمت خالصانه به مردم است.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه قم، آیت الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر تقوای الهی در همه امور زندگی عنوان کرد: اگر نیت الهی داشته باشیم، همه امور با تقوا انجام خواهد شد.

این مرجع تقلید شیعه افزود: مقام و مسئولیت در نظام دینی و اسلامی، امانتی بزرگ در خدمت خالصانه به مردم است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی برکات زیادی داشت و خدا را شکر می‌کنیم در سایه انقلاب و نظام اسلامی، مسئولانی روی کار آمده اند که ولایی و خدمت گزار هستند.

نوری همدانی با ابراز خرسندی از برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی در رفع مشکلات بیان کرد: آقای اسلامی وزیری متواضع و تلاش گر و خدمت گزار است و شب و روز در جهت خدمت به مردم تلاش می‌کند و تاکنون نیز اقدامات مؤثری را به سرانجام رسانده است.

وی خاطرنشان کرد: همه باید قدردان انقلاب اسلامی و برکات آن باشیم چرا که قبل از انقلاب، جامعه در سیطره استکبار بود اما انقلاب به مردم کرامت و عزت و عظمت بخشید و نگرش و نگاه مردم را تغییر دارد و ارزش‌های الهی را حاکم ساخت.

این مرجع تقلید شیعه گفت: ملت ایران، یک بار دیگر حضور پرشور خود را در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن نشان دادند و ثابت کردند که رکن اصلی انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی همین مردم هستند.

وی افزود: امروز یکی از ثمرات مهم انقلاب اسلامی، بیداری امت‌های مستضعف در سطح جهان است، آنها از انقلاب اسلامی الگو می‌گیرند و در برابر مستکبران می‌ایستند.

آیت الله نوری همدانی اظهار کرد: نظام اسلامی و انقلاب ما از عاشورای حسینی و فاطمیه الگو گرفته است و خود را برای ظهور منجی آماده می‌کند.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی نیز تصریح کرد: مطمئن باشید که هر خانه‌ای برای مردم بسازید، برای خودتان دعای خیر و پاداش اخروی رقم می زنید.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha