• دوشنبه / ۱۹ آذر ۱۳۹۷ / ۱۶:۱۳
  • دسته‌بندی: فناوری
  • کد خبر: 97091909629
  • خبرنگار : 71604

با همکاری "اینتل" صورت می‌گیرد

شخصی‌سازی خرید با کمک اینترنت اشیا

شخصی‌سازی خرید با کمک اینترنت اشیا

دو شرکت بزرگ چینی و آمریکایی قصد دارند با کمک اینترنت اشیا، خرید کردن را شخصی‌سازی کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از تک‌کرانچ، شرکت چینی "جی‌دی.کام"(JD.com) که دومین سرمایه‌گذار بزرگ چین پس از "علی‌بابا" است، قصد دارد با یک غول فناوری آمریکایی یعنی شرکت "اینتل"(Intel) همکاری کند.

جی‌دی و اینتل در نظر دارند با همکاری یکدیگر، سیستمی ابداع کنند که اینترنت اشیا را به فرآیند خرده‌ فروشی وارد می‌کند. این طرح، نسل جدیدی از دستگاه‌های فروش خودکار را در بر دارد و ترکیبی از مزایای تجارت الکترونیک با خرده فروشی است.

مشتریان می‌توانند محصول موردنظر خود را سفارش دهند و برای خرید به فروشگاه‌ مراجعه کنند تا بدون طی کردن مرحله بررسی از مزایای قفسه‌های هوشمند برخوردار شوند و یا محصولات را پیش از خرید امتحان کنند.

پشتیبانی شرکت جی‌دی بر عهده شرکت هلدینگ "تنسنت"(Tencent) است و ارزش آن، به 30 میلیارد دلار می‌رسد. این شرکت در حال حاضر همکاری خود را با اینتل آغاز کرده تا خرید کردن را شخصی‌سازی کند. آزمایشگاه مشترک این دو شرکت، بر گرفتن پروژه‌های بیشتر و سهولت معرفی محصولات به بازارهای جهانی تمرکز دارد.

در بیانیه‌ای که توسط این دو شرکت منتشر شده، آمده است: این آزمایشگاه، نسل جدیدی از دستگاه‌های فروش خودکار، رسانه و راه‌های تبلیغاتی و همچنین فناوری را ارائه می‌دهد تا در فروشگاه‌های آینده مورد استفاده قرار گیرند.

جی‌دی، اجرای پروژه خود را از هفت فروشگاه در چین آغاز کرده و در نظر دارد با گسترش کار خود، این تعداد را به 30 برساند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha