به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام مامانپز، جادویی در کار نیست! این خانمهای خانهدار با استفاده از تبلت و گوشی تلفنهمراه و از طریق یک اپلیکیشن مخصوص هر روز سفارشهای خود را دریافت میکنند و آستین همت را بالا زده و در آشپزخانه به هنرنمایی میپردازند.
مامانپز فقط یک پلتفرم نیست!
وقتیکه صحبت از کسب درآمد با اپلیکیشن تلفنهمراه یا سرویسهای اینترنتی میشود شاید فکر کنید که باید همه کارها پشت رایانه اتفاق بیفتد و چاشنی آن سر و صدای صفحه کلید باشد؛ اما مامانپز اینگونه نیست!
برخلاف دیگر پلتفرمها که فقط واسطهای بین خریدار و فروشنده هستند و مسئولیتی در زمینه کیفیت محصولات یا خدمات تبادل شده بر عهده ندارند، مامانپز به تمامی مراحل کار از جمله خرید مواد اولیه برای تهیه غذا، بهداشت آشپزخانه و محلی که خانمهای خانهدار در آن به تهیه غذا میپردازند، بستهبندی موادغذایی و ارسال غذا نظارت دارد.
سلامتی و بهداشت، نقطه قوت مامانپز
ازآنجایی که غذا مستقیما با سلامت مردم در ارتباط است، تمامی خانمهای خانهداری که در وبسایت مامانپز فعال هستند باید کارت بهداشت بگیرند و برای اطمینان از بهداشتی بودن محیط آشپزخانه و وسایل و مواداولیهای که استفاده میشود، بهصورت سرزده محیط کاری آنها مورد بازدید قرار میگیرد.
از این گذشته، پیش از آغاز همکاری دورههای کوتاهی برای همه مامانهای تازه وارد برگزار شده و در این دوره کلیه استانداردها و شیوه همکاری برای خانمهای خانهدار شرح داده میشود.
وبسایت مامانپز، نمونهای موفق در ایجاد و گسترش کسبوکارهای خانگی
در حال حاضر بیش از ۴۵۰ نفر خانم خانهدار در وبسایت مامانپز مشغول به فعالیت هستند و این تعداد در حال افزایش است.
مامانپز، اولین در نوع خود در جهان
جالب است بدانید که مامانپز نخستین استارتاپ با چنین مدل کسبوکاری (بیزینس مدل) در جهان است که توانسته به خوبی حلقه واسط بین متقاضیان غذای با کیفیت خانگی و خانمهای خانهداری باشد که میخواهند از آشپزی و آشپزخانهای که هر روز با آن سروکار دارند کسب درآمد کنند.
جامعهای بهتر با حمایت درست از مادران شاغل
اقتصاددانها میگویند یکی از پارامترهای توسعه در هر جامعهای، نرخ رو به فزونی کار کردن زنان در آن جامعه است. وبسایت مامانپز جزو معدود کسبوکارهایی است که تمامی تامینکنندگان آن را خانمها تشکیل میدهند. مهمتر از همه اینکه خانمهایی که در این کسبوکار نوپا مشغول به کار هستند، بهخوبی میتوانند زمان خود را مدیریت کرده و در کنار خانواده و فرزندان خود، شرایط اقتصادی بهمراتب بهتری را برای عزیزان خود رقم بزنند و علاوه بر مسائل اقتصادی، احساس مفید بودن برای جامعه و در نتیجه آن رضایت و خوشحالی بیشتری دارند. به همین خاطر باید فضای کاری مامانپز را نه تنها دوستدار خانواده بدانیم، بلکه این فعالیتها میتواند جامعهای بهتر را برای همه ما رقم بزند.
مشتریان اصلی مامان پز، شرکتها هستند
جالب است بدانید که بیش از ۸۶ درصد مشتریان استارتاپ مامانپز را شرکتها، سازمانها و ارگانهای دولتی شهر تهران به خود اختصاص دادهاند؛ شرکتهایی که ترجیح میدهند بهجای بستن قرارداد با کترینگهای سطح شهر با دستپختهای اصیل و خانگی که در مامانپز یافت میشود همراه شوند و به این ترتیب بر رضایت شغلی کارکنان خود بیفزایند.
برای مشاهده وبسایت مامانپز کلیک کنید.
انتهای پیام
نظرات