• پنجشنبه / ۱۲ مهر ۱۳۹۷ / ۰۹:۱۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 97071206847
  • منبع : دانشگاه اصفهان

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور خبر داد:

‌ساخت 9 هزار و 500 واحد مسکونی برای خانوارهای دو معلولی کشور

‌ساخت 9 هزار و 500 واحد مسکونی برای خانوارهای دو معلولی کشور

ایسنا/اصفهان ‌مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور گفت: 9 هزار و 500 واحد مسکونی در کشور برای خانوارهای دارای دو معلول فاقد مسکن در نظر گرفته شده که از این تعداد دوهزار واحد واگذار شده و چهارهزار واحد دیگر در دست ساخت است.

‌به گزارش ‌‌ایسنا- ‌مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور درحاشیه بازدید از پروژه خیرین مسکن ساز خمینی شهر جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه با همت خیرین وحمایت های مسئولین اولین پروژه در حوزه مسکن با 140 واحد و یک پروژه 26 واحدی مخصوص خانواده‌های دو معلول به بالا که فاقد مسکن هستند در خمینی شهر کلید خورده است و این نشان دهنده این است که یک کار زیربنایی و ارزشمند دراین شهرستان در حال شکل گیری است.

کیومرث سلگی با اشاره به پیشرفت خوب این پروژه اعلام کرد: امیدواریم ظرف دو سال آینده این پروژه به اتمام رسیده و به بهره برداری برسد.

وی اولویت را با خانواده‌های دارای دو معلول که فاقد مسکن هستند و گفت: درکشور کل مراکز استان‌ها و حدود 120 شهرستان انجمن خیرین مسکن ساز دارد که محور کار خیرین و مردم هستند.

مدیر‌کل مشارکت‌های مردمی و حساب 100 حضرت امام (ره) افزود: برای این افراد 9 هزار و 500 واحد مسکونی در کشور در نظر گرفته شده که از این تعداد دوهزار واحد واگذار شده و چهارهزار واحد دیگر در دست ساخت است.

وی اظهار کرد: امیدواریم تا سه سال آینده هیچ خانواده دارای دومعلول در کشور بدون مسکن نماند. 

وی ادامه داد: از 30 هزار واحدمسکونی متعهد به ساخت مجمع خیران مسکن ساز کشور 20 هزار واحد واگذار شده و چهارهزار واحد هم امسال آماده واگذاری به متقاضیان است و در دست ساخت است.

به گزارش ایسنا، پروژه ساختمانی خیرین مسکن ساز خمینی شهر با ساخت 140 بلوک در فاز اول کار خود را آغاز کرده است که اکثر خیریه‌های شهرستان در پیشبرد این پروژه سهیم هستند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha