• چهارشنبه / ۴ مهر ۱۳۹۷ / ۱۳:۱۳
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 97070402529
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

میز خدمت در ادارات صوری نباشد

میز خدمت در ادارات صوری نباشد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: مشاهده شده میز خدمت در بیشتر ادارات استان راه‌اندازی شده که انتظار می‌رود این میز خدمت صوری نباشد و فعال شود.

به گزارش ایسنا، جعفر مردانی چهارم شهریورماه در ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان، اظهار کرد: در بحث ستاد صیانت و حقوق شهروندی دستورالعمل‌ها و بخش‌نامه‌هایی به دستگاه‌ها در سنوات گذشته ابلاغ شده که باید دبیرخانه‌ای در اداره صورت گیرد و به شهرستان‌ها ابلاغ شود.

وی افزود: اگر تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی وجدان خود را به کار گیرند نیاز به ارزیابی، بازرسی و نظارت نیست.

مردانی گفت: در نظام جمهوری اسلامی خدمت‌گذاری به عنوان امانتی است که در بازه زمانی که هر فرد دارای مسئولیت است باید در خدمت مردم بوده و وظایفی که نسبت به مردم و مردم نسبت به حکومت دارند احصاء و اطلاع‌رسانی شود.

وی بیان کرد: گاها مشاهده شده میز خدمت در بیشتر ادارات راه‌اندازی شده که انتظار می‌رود این میز خدمت صوری نباشد و فعال شود.

مردانی گفت: لازم است دفتری از میز خدمت از تمامی حوزه‌ها به همراه یک کارشناس خبره در استانداری مستقر شود تا پاسخگوی ارباب رجوع باشد.

وی خاطرنشان کرد: درست انجام دادن کارها موجب رضایت‌مندی مردم و نشاط در جامعه می‌شود.

در ادامه سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: این ستاد به دنبال تامین حقوق شهروندی از طریق ایفای خدمات و وظایف دستگاه‌های مختلف است.

شهرام مقدس بیان کرد: این ستاد دستورالعمل‌های مختلفی را به دستگاه‌ها ابلاغ و چک لیست‌هایی را برای ارزیابی دستگاه‌های مختلف ارسال کرده که از طریق این ارزیابی‌ها، نقاط ضعف و نارسایی‌ها شناسایی و آن‌ها نیز مورد انعکاس قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در وضعیت موجود باید بیش از پیش مراقبت کنیم که حقوق مردم و خدمت‌رسانی مناسب در دستور کار دستگاه‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha