• دوشنبه / ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ / ۱۶:۰۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97061909735
  • خبرنگار : 30054

مایکروفر های جدید چه امکاناتی دارند؟ آیا نیازی به آنها داریم؟

مایکروفر های جدید چه امکاناتی دارند؟ آیا نیازی به آنها داریم؟

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، شرکت های تولید کننده مایکروویو امکانات گوناگونی را در محصولات خود ایجاد کرده اند. با آگاهی از انواع و کاربرد های این امکانات، می توانید خرید آگاهانه و رضایت بخشی را تجربه کنید. تا چند سال پیش تعداد وسایل الکتریکی موجود در آشپزخانه بسیار محدود بود و از انگشتان یک دست فراتر نمی رفت. اما امروزه، تقریبا در خانه همه ما لوازم الکتریکی متنوع و گوناگونی وجود دارند که نه تنها باعث به روز و مدرن شدن چیدمان منزل می شود، به علاوه بسیاری از کارهای آشپزخانه را ساده و لذت بخش می کند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، به نقل از فروشگاه اینترنتی زنبیل، یکی از این وسایل الکتریکی که در امر آشپزی بسیار مفید است، مایکروفر می باشد. این دستگاه با تنوع فراوانی که پیدا کرده، در حالی که ابعادی نه چندان بزرگ دارد، می تواند به سادگی از عهده کارهای مهمی مثل  پخت سریع غذا، پخت کیک و حتی یخ‌زدایی مواد غذایی برآید.

در این مطلب که توسط تیم مختصصان فروشگاه اینترنتی زنبیل تهیه شده، شما را با آخرین امکانات به روز ترین مدل های مایکروویو آشنا می کنیم. این فروشگاه، به عنوانی یکی از اولین فروشگاه های اینترنتی کشور، با بهره گیری از کادری مجرب، در کسب رضایت شما خریداران محترم و ایجاد تجربه ای خوب از خرید اینترنتی برای شما عزیزان تلاش می کند و شما می‌توانید با مراجعه به این فروشگاه از مجموعه ای از بهترین و متنوع ترین مدل ها و برندهای سازنده مایکروویو که در این فروشگاه موجود می باشند، دیدن کنید.

کانوکشن

کانوکشن یکی از امکاناتی است که حتما از آن بسیار استفاده خواهید کرد. این امکان با کمک امواج مایکروویو، گرما را به محفظه ساطع می کند. دستگاه های مجهز به قابلیت کانوکشن، دارای فن در پشت دستگاه می باشند و از طریق آن، حرارتی که توسط المان ها در محفظه ایجاد شده را در آن به گردش در می آورند. این امر باعث افزایش سرعت و یکنواختی پخت غذا می شود. قابلیت کانوکشن، در پخت انواع کیک و پیتزا بسیار مفید خواهد بود.

سولاردام

در تست هایی که روی مایکروویو های مجهز به این فناوری انجام شده، نتایج بسیار راضی کننده بوده است. این تکنولوژی برای اولین بار در مایکروفر ال جی معرفی شد. کمپانی کره ای ال جی در فناوری جدید خود از امواج مایکروویو و امواج نوری به طور همزمان استفاده کرد. مزیت این تکنولوژی در استفاده از نور می باشد که در آن مواد غذایی آبدار باقی مانده و خشک نمی‌شوند و در نتیجه ارزش غذایی ان ها حفظ می شود.

کباب کردن


 

مایکروویو های مجهز به این امکان، دارای یک گریل داخلی به منظور کباب کردن هستند. المنت های دستگاه به برشته شدن غذا کمک می کنند. پس به راحتی می توان یک مرغ برشته را آماده کرد. البته به دلیل کم بودن توان گریل های دستگاه، ممکن است فرآیند ترد شدن غذا زمان بر بوده و در نتیجه تا حدی غذا خشک شود.

هیتر ذغالی

در دستگاه های دارای این امکان، گرما به وسیله ذغال های المان ها ایجاد می شود. از مزایای این تکنولوژی می توان به حفظ ارزش غذایی و کاهش نمک و چربی مورد استفاده در هنگام پخت غذا اشاره کرد.

هات بلست

این تکنولوژی که اولین بار در مایکروویو سامسونگ معرفی شد، بی شباهت به فناوری کانوکشن نیست. در این فناوری، گرما از طریق المنت‌ های موجود در بالای مایکروفر به مواد غذایی تابیده و به وسیله‌ی فن مخصوصی در محفظه گردش می کند. اما در کانوکشن، گرما از کناره ها وارد شده و سپس در محفظه گردش می کند و از معایب آن می توان به این مورد اشاره کرد که اگر سینی چرخان موجود نباشد، بخشی از غذا به دلیل مجاور بودن با المنت ‌ها، بیش از سایر آن حرارت خواهد دید.

یخ‌زدایی سریع

در این فناوری، مایکروویو از ساطع کردن امواج در باز کردن یخ مواد غذایی استفاده می کند. این موضوع منجر به افزایش سرعت فرایند یخ ‌زدایی شده و بر کیفیت مواد غذایی اثر نمی گذارد.

پخت به کمک حسگر

در برخی مدل ها سنسورهایی وجود دارد که به کمک آن ها، میزان مایعات غذا و رطوبت فر تشخیص داده می شود و در نتیجه، بر مبنای تشخیص سنسور ها، دستگاه درجه حرارت و زمان پخت را تنظیم می‌کند. این حسگرها دارای قابلیت تشخیص سوختن غذا هستند و در صورت وقوع، عمل پخت را متوقف می‌کنند.

با خرید اینترنتی انواع مدل های مایکروویو از فروشگاه اینترنتی زنبیل و دریافت گارانتی اصلی، تجربه لذت بخشی از هنر آشپزی را لمس کنید. برای مشاهده قیمت مایکروویو می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی زنبیل ، علاوه بر خرید محصولات با قیمت مناسب، خدمات بسیاری از جمله ۱۰ روز گارانتی خرید، ارسال فوری کالا در کمتر از ۳ ساعت و همچنین خدمتی تحت عنوان چتر حمایتی را که جهت آرامش خاطر شما در نظر گرفته شده را دریافت کنید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha