• دوشنبه / ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ / ۱۱:۲۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97061909437
  • خبرنگار : 30054

۳ تور جذاب که باید شهریور مسافر آن شوید

۳ تور جذاب که باید شهریور مسافر آن شوید

از روزهای باقیمانده تابستان استفاده کنید در انتخاب مقصد سفر باید به دو چیز توجه کرد؛ اول به زمان سفر و دوم به دوست‌داشتنی‌های سفر. برای همین بهتر است به این چند مقصد پرطرفدار نگاهی بیاندازید.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام آژانس آویسا، تور استانبول بدون شک همیشه از بهترین انتخاب‌های سفر است از فرصت باقی مانده در روزهای بلند تابستانی و هوای مطبوع استفاده کنید و مناطق جدیدی در این شهر ببینید. به جزیره‌های پرنس و بیوک‌ادا بروید و از ساحل زیبای دریای اژه لذت ببرید و در سواحل زیبایی که پیش‌رویتان است، قدم بزنید.

پروازهای قشم ایر توسط آژانس آویسا چارتر شده و با نرخ به صرفه و یکسانی به مسافران عرضه می‌شود. تورهای مختلف را بررسی کنید از هتل‌های سه ستاره استانبول گرفته تا هتل‌های زیبا و لوکس را می‌توانید برای سفری چند روزه انتخاب کنید. تمامی گردشگران دارای ترنسفر رایگان فرودگاهی نیز هستند.  

از میدان تقسیم شروع به قدم زدن می‌کنید و از مغازه‌ها و کافه‌های دنج در طول خیابان استقلال دیدن کنید، از موسیقی‌ خیابانی استقلال لذت ببرید و یا مردم مختلف معاشرت کنید؛ حال و هوای کوچه پس کوچه‌های استقلال بسیار دلچسب است و شما حس خوبی از قدم زدن روی سنگ‌فرش‌ها پیدا می‌کنید. خوردن قهوه ترک را در این خیابان از یاد نبرید.

تورهای مختلف استانبول از حدود ۳ شب برنامه‌ریزی می‌شوند و هر چقدر که باب میل خودتان بود، می‌توانید در این شهر که روزگاری پایتخت زیبای عثمانی‌ها بوده، اقامت خوبی را تجربه کنید. کارشناسان آژانس آویسا آماده پاسخگویی به مسافران برای رزرو تور هستند.

تور تایلند؛ تجربه خوشگذرانی در آسیا

سفر به کشورهای جنوب شرقی آسیا به ویژه همراهی با  تور تایلند و سفر به جزیره‌های بکر و زیباییش مقصدی رویایی برای خاطره‌سازی به همراه عزیزانتان هستند؛ بسیاری از زوج‌های جوان از سراسر دنیا برای گذراندن تعطیلات زیبا و به یاد ماندنی راهی این کشورها می‌شوند.

آژانس آویسا سال‌هاست که مجری تورهای تایلند بوده و برنامه‌ریزی‌های متنوعی را برای دیدن و اقامت در شهرهای مختلف این کشور دارد.

با تورهای آویسا از حدود ۷ شب می‌توانید در تایلند اقامت کنید در بانکوک بمانید و یا برای دیدن به پوکت و پاتایا هم بروید.

سفر به تایلند هزینه جانبی چندانی ندارد اینجا کشور ارزانی است در هتل‌های مختلف خدمات بسیار خوبی را دریافت می‌کنید. تایلند پر از غذاهای خیابانی ارزان است که با سس‌های عجیب و خوشمزه سرو می‌شوند تجربه این طعم‌های جالب را در خیابان‌های این کشور از دست ندهید.

در جزیره‌ها هتل‌های پنج یا چهار ستاره انتخاب کنید که معمولا امکاناتی همراه با استخر و سالن‌های ماساژ دارند و تعطیلاتی خوش را تجربه می‌کنید.

تمامی هتل‌ها برای مسافران آژانس آویسا صبحانه‌های خوش طعم تایلندی سرو می‌کنند، خوردن میوه‌های عجیب تایلندی را حتما تجربه کنید.  

تورها با پروازهای ماهان برنامه‌ریزی شده‌اند و در تمامی مقاصد گردشگران پس از رسیدن به فرودگاه همراه ترانسفرهای رایگان آژانس با آسودگی به هتل مورد نظر خود می‌رسند.

در بانکوک به دیدن میدان سیام و خیابان‌های اطرافش بروید از معابد زیبای این شهر دیدن کنید که نمونه آنها در هیچ کجا پیدا نمی‌کنید.

پوکت با تپه‌های سرسبز و زیبا، مناطق صخره‌ای و آبشارهای بی‌نظیر که منظره پانورامای آن‌ها به غایت زیبا و دیدنی هستند، برای هر گردشگری به غایت زیبا و به یاد ماندنی است. مخصوصا در ارتفاعات که دریای آبی و جنگل‌های سرسبز بارانی به صورت یکدست در معرض دید قرار می‌گیرند.

اقامت در سواحل زیبای پاتونگ و هیجان در پارک‌های آبی تایلند همان تجربه‌هایی است که در تابستان باید داشته باشید.

با آژانس آویسا تماس بگیرید و برای سفر به تایلند اقدام کنید.

تور گرجستان؛ سفر به سرزمین موسیقی و آواز مردم گرجی

سفر به گرجستان یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که برای سفرهای کوتاه یک هفته‌ای مناسب است. هم به ایران نزدیک است و هم غذاهای خوش مزه‌ای دارد که هیچ وقت از خوردنشان سیر نمی‌شوید.  تفلیس و باتومی دو شهر بزرگ و عمده گردشگری گرجستان هستند که در سالهای اخیر بسیار پیشرفت‌ کرده‌اند.

در خیابان روستاولی در تفلیس قدم بزنید و به کافه‌ها و رستوران‌های خوب این خیابان بروید بسیاری از ساختمان‌های قدیمی و ارزشمند گرجستان را در همین خیابان می‌بینید.  

در گرجستان توصیه می‌کنیم هتل چهار یا پنج ستاره رزرو کنید تا خیالتان بابت ارائه خدمات و کیفیت آنها راحت باشد؛ سعی کنید در انتخاب هتل به  دسترسی محلی هم توجه کنید.  

تورهای مختلف را روی وب‌سایت آژانس آویسا بررسی کنید معمولا تورها از حدود ۴ شب هستند و همگی دارای ترنسفرهای رایگان فرودگاهی نیز هستند هر روزی که برای شما مناسب بود با پروازهای قشم ایر و زاگرس به تفلیس می‌رسید. درنگ نکنید و تا زمانی که گرمای هوا دلچسب است و راحت تر می‌شود به گشت و گذار پرداخت راهی این سفر شوید.

لباس‌های بلند و راحتی تابستان را بردارید و برای دیدن یکی از بهترین شهرهای توریستی در نزدیکی ایران با تور گرجستان سفر کنید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha