• دوشنبه / ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 97032109668
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

استاندار کرمانشاه:

برای سرمایه‌گذاران اروپایی فرش قرمز پهن می‌کنیم

برای سرمایه‌گذاران اروپایی فرش قرمز پهن می‌کنیم

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: برای تمام سرمایه گذاران اروپایی که قصد سرمایه گذاری در این استان داشته باشند، فرش قرمز پهن خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، هوشنگ بازوند در دیدار با سفرای کشورهای سوئد و نروژ در تهران که امروز(21 خرداد) در استانداری انجام شد، با استقبال از سرمایه گذاری طرف های اروپایی در کرمانشاه، اظهار کرد: به طور قطع حافظ منافع آنان در ایران خواهیم بود.

 بازوند افزود: کرمانشاه استانی با فرهنگ غنی است که به عنوان مرکزیت غرب کشور به استان های همجوار خدمات دهی می کند.

وی با اشاره به ظرفیت های کرمانشاه برای سرمایه گذاری گفت: جاذبه های گردشگری در این استان قابل رقابت با بسیاری از جاذبه های گردشگری اروپا است.

استاندار کرمانشاه به ظرفیت های این استان در زمینه کشاورزی نیز اشاره کرد و گفت: بازندگی های خوب و زمین های حاصلخیز باعث شده که بخش عمده محصولات کشاورزی کشور در این استان تولید شود.

وی با بیان اینکه نفت در کرمانشاه استخراج می شود و چندین واحد پتروشیمی و پالایشگاه در این استان فعال است، تاکید کرد: کرمانشاه از ظرفیت چشمگیری در حوزه نفت و گاز برخوردار است و می تواند در این زمینه پذیرای سرمایه گذاران باشد.

بازوند در بخش دیگر سخنانش با اشاره به زلزله سال گذشته استان کرمانشاه، گفت: مراحل اسکان اضطراری و اسکان موقت در مناطق زلزله زده به پایان رسیده و هم اکنون 94 هزار واحد مسکونی در این مناطق در دست تعمیر و احداث است.

استاندار کرمانشاه گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان شهریور امسال 67 هزار واحد مسکونی شامل 12 هزار واحد مسکونی احداثی و 55 هزار واحد تعمیری تکمیل و به زلزله زدگان استان تحویل داده خواهد شد.

وی خطاب به سفیران سوئد و نروژ گفت: در صورتی که سوئد و نروژ در رابطه با بیمارستان در مناطق زلزله زده قصد کمک داشته باشند از آن ها استقبال خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha