به گزارش ایسنا، رضا حسینی در مراسم آغاز طرح خدمات امداد نوروزی ۱۳۹۷ ایران خودرو اظهار کرد: ۳۷۷ نمایندگی و ۲۱۸۷ اکیپ امدادی در قالب شش هزار و ۶۰۰ نفر پرسنل در طرح امداد نوروزی ۱۳۹۷ حضور خواهند داشت.
وی با بیان اینکه ۵۰۹ خودروبر و ۲۲۲ خودروبر دو منظوره در این طرح حضور دارند، خاطرنشان کرد: ۳۳ دستگاه نیز امداد پلاس و ۹۶۹ دستگاه امداد بالینی در کنار شش پایگاه ثابت امدادی در سراسر کشور امدادرسانی خواهند کرد.
مدیرعامل ایساکو ادامه داد: در طرح خدمات امداد نوروزی امسال طرح امداد پلاس نیز اضافه شده که در قالب آن برخی خدمات تعمیرگاهی از طریق اکیپهای مجهز سیار در محل به امدادخواهان ارائه خواهد شد.
وی افزود: پایگاهها و اکیپهای امدادی در محورها و جادههای پرتردد کشور به صورت ثابت و شبانه روزی حضور دارند تا در صورت مراجعه یا تماس امدادخواهان در حداقل زمان ممکن امدادرسانی کنند.
وی افزود: سرعت، کیفیت و هزینه ارائه خدمات سه شاخص اصلی در خدمات پس از فروش خودرو هستند که نقش اصلی را در جلب رضایت مشتریان دارند.
وی با بیان اینکه برای افزایش جلب رضایت مشتریان در سالی که گذشت ارائه خدمات سرویس دورهای در محل همچنین برقراری شیفت دوم و شب در نمایندگیهای خدمات پس از فروش صورت گرفت، تصریح کرد: همچنین خدمت جدید تعمیر در محل از جمله اقدامات انجام شده در سال جاری برای افزایش رضایتمندی مصرفکنندگان بوده است.
وی ادامه داد: همچنین در ۲۵۲ نمایندگی خدمات پس از فروش طرح پذیرش شبانه روزی خودرو برقرار شده که بر اساس آن مشتریان در هر ساعت شبانه روز در صورت خرابی خودرو میتوانند جهت پذیرش خودرو به نمایندگی مراجعه کنند.
مدیرعامل ایساکو خاطرنشان کرد: برای اطمینان خاطر مصرف کنندگان از دقیق و درست بودن هزینه خدمات امدادی و تعمیرگاهی ارائه شده مشتریان میتوانند از طریق مراجعه به سایت ایساکو و یا از طریق سیستم پیامک، فاکتور صادره را با هزینههای رسمی مطابقت داده و چک کنند.
انتهای پیام
نظرات