• دوشنبه / ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ / ۰۹:۱۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96122111446
  • خبرنگار : 30054

قدردانی، راهی به سوی مهربانی

قدردانی، راهی به سوی مهربانی

تیرماه امسال، گزارشی منتشر شد که بسیار شوکه کننده بود؛ این گزارش مردم ایران را عصبانی‌ترین مردم جهان می‌داند. این آمار در موسسه افکارسنجی گالوپ اعلام شده و عراق و سودان جنوبی به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار دارند. بی‌توجهی اجتماعی، کاهش آستانه تحمل، پرخاشگری و برخوردهای عصبی از جمله مواردی است که کارشناسان جامعه‌شناسی و روانشناسان در مورد آن هشدار داده‌اند و این نیاز دیده می‌شود که برای کاهش آسیب‌های ناشی از بی‌توجهی اجتماعی و کنترل پرخاشگری، اقداماتی انجام پذیرد. 

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام پریل، مدتی است که یک کمپین مردمی در شبکه‌های مجازی سروصدای زیادی به راه  انداخته است. این کمپین که با هشتگ #وقت_خوب_قدردانی در اینستاگرام فراگیر و توسط برندهای پرسیل، پریل و ورنل راه‌اندازی شده، تاکنون توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی مورد استقبال بسیار قرار گرفته است. 

کمپین قدردانی، راه حل متفاوت پریل، پرسیل و ورنل

کمپین وقت خوب قدردانی که به منظور افزایش مهربانی و قدردانی در سطح جامعه ایجاد شده، قدردانی از افراد و مشاغلی را شامل می‌شود که در طول زندگی روزمره با آن‌ها سروکار داریم اما میزان اهمیت‌شان را فراموش کرده‌ایم. این کمپین همچنین قدردانی از اعضای خانواده، دوستان، طبیعت و اتفاقات کوچک و خوشایند روزمره را یادآوری می‌کند.

درباره کمپین وقت خوب قدردانی 

این کمپین در راستای قدردانی از وفاداری و همراهی خریداران برندهای یاد شده، آغاز به فعالیت کرده و طرفداران این سه برند می‌توانند در طول کمپین از هدایا و مزایایی که به آنها عرضه می‌شود استفاده کنند. با این حال فعالیت‌های کمپین به مشتریان وفادر برند محدود نیست. این کمپین با هشتگ #وقت_خوب_قدردانی در اینستاگرام و سایر شبکه‌های مجازی، قصد دارد مفهوم قدردانی را به مفهوم گسترده آن، برای افزایش و ایجاد توجه اجتماعی، همبستگی بیشتر و ارتباط بهتر افراد با یکدیگر جا انداخته و با تمرکز بر تقویت احساساتی چون مهربانی و قدرشناسی، مثبت‌اندیشی و مثبت‌نگری را در سطح جامعه رواج دهد. کاهش بی‌توجهی‌های اجتماعی، از دیگر اهداف این کمپین موفق است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha