به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام پریل، مدتی است که یک کمپین مردمی در شبکههای مجازی سروصدای زیادی به راه انداخته است. این کمپین که با هشتگ #وقت_خوب_قدردانی در اینستاگرام فراگیر و توسط برندهای پرسیل، پریل و ورنل راهاندازی شده، تاکنون توسط کاربران شبکههای اجتماعی مورد استقبال بسیار قرار گرفته است.
کمپین قدردانی، راه حل متفاوت پریل، پرسیل و ورنل
کمپین وقت خوب قدردانی که به منظور افزایش مهربانی و قدردانی در سطح جامعه ایجاد شده، قدردانی از افراد و مشاغلی را شامل میشود که در طول زندگی روزمره با آنها سروکار داریم اما میزان اهمیتشان را فراموش کردهایم. این کمپین همچنین قدردانی از اعضای خانواده، دوستان، طبیعت و اتفاقات کوچک و خوشایند روزمره را یادآوری میکند.
درباره کمپین وقت خوب قدردانی
این کمپین در راستای قدردانی از وفاداری و همراهی خریداران برندهای یاد شده، آغاز به فعالیت کرده و طرفداران این سه برند میتوانند در طول کمپین از هدایا و مزایایی که به آنها عرضه میشود استفاده کنند. با این حال فعالیتهای کمپین به مشتریان وفادر برند محدود نیست. این کمپین با هشتگ #وقت_خوب_قدردانی در اینستاگرام و سایر شبکههای مجازی، قصد دارد مفهوم قدردانی را به مفهوم گسترده آن، برای افزایش و ایجاد توجه اجتماعی، همبستگی بیشتر و ارتباط بهتر افراد با یکدیگر جا انداخته و با تمرکز بر تقویت احساساتی چون مهربانی و قدرشناسی، مثبتاندیشی و مثبتنگری را در سطح جامعه رواج دهد. کاهش بیتوجهیهای اجتماعی، از دیگر اهداف این کمپین موفق است.
انتهای پیام
نظرات