• یکشنبه / ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ / ۱۰:۴۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96121306686
  • خبرنگار : 71234

نماینده دنا در تذکری مطرح کرد

کمیته حقیقت‌یاب با حضور نمایندگان سه‌ قوه جعبه سیاه هواپیما را بررسی کنند

کمیته حقیقت‌یاب با حضور نمایندگان سه‌ قوه جعبه سیاه هواپیما را بررسی کنند

یک عضو مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار بررسی جعبه سیاه هواپیمای تهران یاسوج توسط کمیته حقیقت یاب با حضور نمایندگان سه قوه شد و بر ضرورت برخورد جدی با عوامل مقصر تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، غلام محمد زارعی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس در تذکری با اشاره به سانحه سقوط هواپیمای تهران- یاسوج گفت: دو هفته گذشته خبری بسیار اندوهناک و تاسف‌بار ملت ایران و همه مسئولان کشور به خصوص مردم غیرتمند استان کهگیلویه و بویراحمد را عزادار کرد. البته پیام تسلی‌بخش مقام معظم رهبری و سران قوا از سنگینی این مصیبت کم کرد.

وی با قدردانی از امدادگران سپاه و ارتش که با حضور پرمحبتشان در اطراف دنا و شهر سی‌سخت موجی از فداکاری و احساسات پاک انسانی را به نمایش گذاشتند، گفت: لازم است به خانواده های صبور و حادثه دیده تسلیت بگویم و از همه کسانی که در این حادثه ملی و غم انگیز با مردم همدلی کرده و اقدامات لازم را انجام دادند، قدردانی نمایم.

نماینده بویراحمد و دنا در عین حال از اعلام نشدن عزای عمومی به دلیل وقوع این حادثه گلایه کرد و گفت: اکنون بعد از کشف محل حادثه آن هم با تلاشهای فداکارانه همه دستگاه‌ها علیرغم شرایط ناپایدار جوی جعبه سیاه کشف شده است. امدادگران لحظه‌ای کار را تعطیل نکردند که این باعث شد بخشی از پیکرها بازگردانده شوند.

وی افزود: با توجه به کشف جعبه سیاه باید کمیته حقیقت یاب با حضور نمایندگان سه قوه جعبه سیاه را بررسی کرده تا با عوامل مقصر برخورد جدی شود.

زارعی در پایان بر لزوم اصلاح و جایگزینی مسیرهای منتهی به فرودگاه یاسوج به خصوص در قسمت شمال غرب آن با انجام اقدامات جدی از سوی مرکز کنترل فضای کشور تاکید کرد و خواستار توسعه و روشنایی باند و اصلاح سامانه ناوبری شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha