• چهارشنبه / ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۲:۱۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 96111106419
  • خبرنگار : 71511

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

تقارن ایام فاطمیه با سالگرد پیروزی انقلاب یک فرصت است

 تقارن ایام فاطمیه با سالگرد پیروزی انقلاب یک فرصت است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: تقارن ایام فاطمیه با سالگرد پیروزی انقلاب یک فرصت است، که باید از فرصت فاطمیه برای دهه فجر استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محسن محمودی در نشست خبری اعلام برنامه های یوم الله ۱۲ بهمن تهران و نقاط مهم کشوری با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: در آستانه سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم. ورود حضرت امام (ره) اتفاق بزرگی بوده است، یک حرکت الهی و پیامبر گونه بوده است. یک رونق و جهش عظیم در حرکت انقلاب با ورود ایشان صورت گرفت.

محمودی خاطرنشان کرد: تعبیر کردند که ایشان در عصر جاهلیت مدرن با ارزش های اسلامی توانست دنیا را متوجه حرکات اسلامی و ایران بکند.

وی ادامه داد: چند جمله عجیب برای امام (ره) گفتند. حسن الهیکل روزنامه نگار امام را هدیه ملکوتی برای خاکیان معرفی می‌کند. کسینجر می گفت او گویی از جای دیگری الهام می گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان‌اینکه مهمترین برنامه ما ۱۲ بهمن ماه است گفت: در حرم مطهر حضرت امام(ره) از ساعت ۹ صبح برنامه اصلی ما آغاز می شود. سخنران مراسم ما یادگار ایشان حاج سید علی خمینی است. بیان نامه ای از طرف خانواده  شهدا، حضور گروه همخانی و تواشیح از جمله سایر برنامه ها است.

وی سپس گفت: سخنرانی  تاریخی حضرت امام (ره) را در بهشت زهرا(س) فراموش نمی کنیم. مکان جلوس حضرت امام(ره) باید به عنوان یک نماد در نظر گرفته شود. ان‌شاءالله فردا آنجا گلباران انجام خواهد شد.

محمودی افزود: فردا در سراسر ایران اسلامی در تمام استان ها و شهرستان ها ، در خمین و قم بیوت حضرت امام(ره) ، در فرودگاه مهرآباد و به طور کلی در تمام مکان هایی که اثری از امام(ره) است مراسم هایی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه «در طول این هفته گروه های مختلفی با امام و آرمان هایشان تجدید پیمان کردند» تصریح کرد: در راستای تجدید پیمان با امام(ره) فردا رژه موتور سواران را از فرودگاه مهراباد تا بهشت زهرا داریم که این مسیر گلباران نیز می شود.  همچنین شاهد به صدا درآمدن ناقوس کلیساها خواهیم بود. نواختن گلبانگ انقلاب اسلامی را هم خواهیم داشت اما چون مدارس ۱۲ بهمن تعطیل هستند این زنگ در روز شنبه به صدا در خواهد آمد.

وی سپس یادآور شد: مدت زیادی نیست که از فتنه جدید گذر کردیم، ملت ایران نشان داد که همواره از این فتنه ها گذر می کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: برنامه های بصیرتی توسط گروه های مختلف از جمله ورزشکاران و هنرمندان اجرا خواهد شد،
بیش از ۴۵۰ خبرنگار و تصویربردار مراسم های امسال را پوشش می دهند. از ۷ صبح فردا به صورت رایگان به این عزیزان سرویس دهی خواهد شد.

وی با اشاره به راه اندازی پویش مردمی من عاشق پرچم هستم گفت: پرچم نماد هویت ملی ما است و در نزد ما مقدس است. در تمام کارهای ما پرچم جمهوری اسلامی به عنوان نماد اصلی مورد توجه ما قرار می گیرد.

محمودی خاطرنشان کرد: هرچه داریم از شهدا است. ارزش‌ها و استقلال و آزادی ما از شهدا است. هم خانواده های شهدا مهم هستند و هم قبور آنان زیارت گاه است، مردم با حضور در گلزار شهدا نسبت به آنان ادای احترام خواهند کرد. یکی از برنامه های گلزار شهدا در کنار قبور شهدای اقلیت دینی اسلام شهر برگزار می شود.

وی همچنین گفت: مردم این انقلاب را خلق کردند و نشان دادند که ولایت ورهبرشان را دوست دارند. مردم در صحنه صلابت خود را نشان دادند. قطعا مسئولان نظام در تمام قوا به عنوان خدمتگذار مردم، وظیفه دارند به امور مردم رسیدگی کنند. این انقلاب مستضعفین را به همه کاخ نشینان ترجیح می داد.

محمودی افزود:مسئولین در چهارچوب ولایت باید توطئه های دشمنان را خنثی کنند. امام به برکت دم مسیحیایی اش این انقلاب را پیروز کرد. در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم که نشانه بلوغ انقلاب است. انشالله بتوانیم با برگزاری خوب این مراسم وظیفه مان را انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: تقارن ایام فاطمیه با سالگرد پیروزی انقلاب یک فرصت است، که باید از فرصت فاطمیه برای دهه فجر استفاده کنیم. همه ما می دانیم حضرت زهرا کوثر اسلام است. اگر امروز جمهوری اسلامی توانسته اسلام را به کشورهای دیگر ببرد به خاطر امام بود. حضور حضرت امام برای دفاع از جایگاه ولایت بود که با تأسی از حضرت زهرا (س)بود. سیره حضرت زهرا در بحث های مختلف نمایان است. ریشه انقلاب اسلامی برگرفته از سیره حضرت زهرا (س) است. آیندگان بهترحضرت امام(ره) را خواهند شناخت.

وی همچنین خاطرنشان کرد که برای معرفی مراسم ۲۲ بهمن نشست خبری ویژه ای برگزار خواهد شد.

محمودی سپس گفت: ۱۲ بهمن نشان دهنده پیونده ملت با امت است. نشان دهنده علاقه واقعی مرجعیت با ملت است. لذا ما مجدد همانگونه که در سال ۵۸ با آرمان های امام و جانشین خلف و صالح وی تجدید پیمان می کنیم. ملت ایران لحظه شناس هستند و امروز در عرصه های مدرن برای انقلاب ایستاده اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha