• پنجشنبه / ۱۴ دی ۱۳۹۶ / ۱۷:۰۸
  • دسته‌بندی: انرژی
  • کد خبر: 96101407505
  • خبرنگار : 71498

چه زمانی از سامانه ۱۲۲ استفاده کنیم؟

چه زمانی از سامانه ۱۲۲ استفاده کنیم؟

مرکز ارتباطات ۱۲۲ منتظر دریافت گزارش‌های مردمی در حوزه آب و فاضلاب استان تهران است و مشترکان می‌ توانند مشکلات مربوط به حوزه آب و فاضلاب را از این طریق گزارش و مسوولان نیز در اسرع وقت آن را برطرف کنند.

به‌گزارش ایسنا، مشترکان پایتخت می‌توانند درحوادث حوزه آب مانند ترکیدگی لوله ها، حادثه در انشعاب آب و اشکال در شبکه توزیع و انتقال حوادث و در حوزه فاضلاب نیز در خصوص مشکلاتی همچون گرفتگی فاضلاب، فقدان دریچه یا شکستگی خط با شماره ۱۲۲ تماس و مشکل پیش آمده را گزارش دهند.

همچنین برای گزارش کیفیت آب مانند تغییر رنگ  تغییر طعم و بو یا وجود شن ماسه یا کلر در آب و اعلام مشکلات مشترکان مانند اعلام خرابی کنتور، نیاز به قبض المثنی یا اعتراض به بهای آب نیز می‌توان با این سامانه ارتباط برقرار کرد.

مرکز  ارتباطات ۱۲۲ با استفاده از سیستم یکپارچه امداد رسانی در تمام سطح شهر امکان رسیدگی هر چه سریع‌تر به مشکلات آب و فاضلاب مشترکان تهرانی را فراهم ساخته است و مشترکان می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل خود را برطرف کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha