• شنبه / ۲۵ آذر ۱۳۹۶ / ۰۲:۰۷
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 96092513337
  • خبرنگار : 71577

اعلام تعرفه‌های جدید اینترنت پرسرعت مخابرات + جدول

اعلام تعرفه‌های جدید اینترنت پرسرعت مخابرات + جدول

شرکت مخابرات ایران با انتشار جدولی تعرفه‌های جدید اینترنت پرسرعت این شرکت را بعد از تصویب مدل اینترنت غیرحجمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، شرکت مخابرات ایران با انتشار جدولی تعرفه های جدید اینترنت پرسرعت این شرکت را بعد از تصویب مدل اینترنت غیرحجمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد. بر این اساس قیمت انواع بسته‌های اینترنتی این شرکت در انواع مختلف، مبتنی بر سرعت ارائه شده و همچنین سقف مصرف منصفانه هر بسته مشخص شده به صورت زیر است:



 

گفتنی است FUP همان مصرف منصفانه است که بسیاری از سرویس دهندگان اینترنت در دنیا از قانون «Fair Usage Policy» یا همان «مصرف منصفانه» استفاده می‌کنند تا مطمئن شوند کاربران در استفاده از ترافیک و پهنای باند عدالت را برقرار می‌کنند، چرا که در صورت استفاده بیش از حد تعدادی کاربر از پهنای باند، ممکن است کیفیت سرویس دیگر کاربران با افت شدیدی روبرو شود.

حداکثر میزان مجاز استفاده از ترافیک با سرعت سرویس خریداری شده توسط اپراتورها تعیین می شود و در صورت عبور میزان مصرف مشتری از این سقف سرعت سرویس به حد پایه(۱۲۸K) تنزل خواهد یافت. امری که البته از زمان اعلام آن با واکنشهای کاربران در سایتها شبکه‌های مجازی رو به رو شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۹-۲۵ ۱۵:۰۶

10 درصد هم مالیات اضافه می کنند

avatar
۱۳۹۶-۰۹-۲۵ ۱۸:۲۵

در تعرفه های جدید برای مشتریان کم مصرف هزینه اینترنت خیلی بیشتر شده است.

avatar
۱۳۹۶-۰۹-۲۸ ۱۶:۱۸

اقای روحانی ما چقدر تو خیابون ها شب تا صبح برات تبلیغ کردیم...شما کاری کردید که حتی اونهایی هم که مصرف اینترنت پایینی دارند مجبور به خرید بسته های با حجم بالا بشوند و نهایتا چون پول پرداخت کردند از آن مصرف کنند. این خطر هست برای اجتماع

avatar
۱۳۹۶-۱۲-۲۲ ۱۵:۳۲

سلام.من مصرف ماهانه حداکثر10 گیگ دارم .باتعرفه جدیدحتی اگه 1mb رابگیرم مجبورم پول بیشتری بدم واستفاده نداشته وحجم بسوزه .دراین صورت امکان داره کسی بیادوتمام حجم رو استفاده غبرضرور بکنه چون پول داده واین به هیچ وجه به صلاح جامعه مانیست بقیه راتوخوددانی.....