• سه‌شنبه / ۹ آبان ۱۳۹۶ / ۱۶:۵۳
  • دسته‌بندی: انرژی
  • کد خبر: 96080905655
  • خبرنگار : 71523

مدیرعامل آبفا تهران مطرح کرد

آخرین وضعیت اجرای طرح فاضلاب پرند

آخرین وضعیت اجرای طرح فاضلاب پرند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در مورد آخرین وضعیت اجرای طرح فاضلاب پرند توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: در حال حاضر هیچ شبکه‌ای در پرند مشکل ندارد.

محمد پرورش با حضور درغرفه ایسنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با اشاره به اجرای طرح فاضلاب پرند، گفت: طرح فاضلاب پرند اجرا شد و در حال حاضر هیچ شبکه‌ای در پرند مشکلی ندارد، اما از آنجایی که پرند در حال توسعه است باید تدابیر لازم اندیشیده شود. در این راستا یک موتور تصفیه‌خانه هم ساخته شد و به بهره‌برداری رسید.

وی با تاکید بر این که پرند مشکلی در زمینه‌ی فاضلاب ندارد، افزود: چنانچه بارگذاری‌های جمعیت در پرند انجام شود باید چند اقدام دیگر انجام شود. نخستین مدل که دو ماه گذشته مناقصه آن برگزار و پیمانکار انتخاب شد. مدل دوم در حال اجرا است و حدود دو سال آینده تمام می‌شود. برای اجرای مدل سوم نیز از بانک زیرساخت آسیایی وام گرفته‌ایم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در مورد رینگ قمر بنی هاشم نیز توضیح داد: برای شهرهایی مانند تهران که حدود ۱۱ میلیون نفر بارگذاری جمعیت دارد باید تدابیری اتخاذ شود تا در مواقع خاص مشکلی ایجاد نشود. برای مثال اگر دشمن خواست حادثه‌ای عمدی برای کشور ایجاد کند این پروژه مانع بروز مشکلات می‌شود، زیرا تصفیه‌خانه و مخازن همه نقاط را به یکدیگر مرتبط می‌کنند.

پرورش با تاکید بر این که کیفیت آب شمال، جنوب، شرق و غرب تهران اولویت این شرکت است، ادامه داد: پروژه رینگ قمر بنی هاشم کمک می‌کند کیفیت آب شمال و جنوب تهران یکسان شود همچنین در برخی از سال‌ها وضعیت آب در غرب تهران بهتر بود که این پروژه می‌تواند وضعیت آب در نقاط مختلف تهران را یکسان کند.

وی ادامه داد: طرح خط انتقال از تصفیه‌خانه کن به یافت‌آباد انجام شد همچنین قرار است آزادگان تا ۳۱ کیلومتر پوشش داده شود که این تا پایان سال انجام خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha