• یکشنبه / ۱۶ مهر ۱۳۹۶ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 96071608309
  • منبع : نمایندگی سمنان

بهره‌مندی 170 کودک کار از خدمات کانون پرورش فکری استان سمنان

بهره‌مندی 170 کودک کار از خدمات کانون پرورش فکری استان سمنان

ایسنا/سمنان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان از بهره‌مندی 170 کودک کار این استان از خدمات تخصصی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خبر داد.

مهدی جمال در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن تبریک هفته کودک اظهار کرد: این کودکان به‌صورت رایگان از خدمات آموزشی و فرهنگی کانون استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه این کودکان از خدمات دیگر نهادها و از جمله آموزش و پرورش نیز بهره‌مند هستند، افزود: این کودکان کار هم‌اکنون در یکی از مدارس سمنان مشغول تحصیل هستند و روزهای دوشنبه هر هفته از خدمات متنوع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان استفاده می‌کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با بیان اینکه تعدادی از این کودکان کار، از اتباع بیگانه هستند خاطرنشان کرد: بیشتر آنها کودکان و نوجوانان ایرانی هستند.

وی از تشکیل یک گروه سرود در بین این کودکان کار خبر داد و اضافه کرد: این کودکان علاوه بر این هم از خدمات آموزشی و هم از کلاس‌ها و دوره‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون نیز بهره‌مند هستند.

جمال با اشاره به برخی برنامه‌های هفته کودک در این استان که از دیروز 15 مهر آغاز و تا 21 مهرماه ادامه دارد گفت: بیش از 75 عنوان برنامه فرهنگی، هنری، آموزشی برای مخاطبان کانون در 6 رده سنی در این هفته پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اهمیت توجه به تربیت کودکان افزود: اگر می‌خواهیم که در آینده از جامعه‌ای شاداب‌تر و خلاق‌تر بهره‌مند باشیم باید از همین امروز با فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی برای کودکان و نوجوانان آغاز کنیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بر لزوم توجه بیشتر مسئولان به مقوله کودک و نوجوان تاکید کرد و گفت: امکانات کانون محدود است اما با این وجود فعالیت‌های کانون در چهار سال گذشته توسعه یافته و کانون، کودکان و نوجوانان بیشتری در سطح استان جذب کرده است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha