• پنجشنبه / ۱۳ مهر ۱۳۹۶ / ۱۳:۵۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 96071306866
  • منبع : نمایندگی لرستان

خط کشی۸۰۰ کیلومتر از راه‌های لرستان

خط کشی۸۰۰ کیلومتر از راه‌های لرستان

ایسنا/لرستان معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از اتمام خط‌کشی سرد در طول ۸۰۰ کیلومتر از راه‌های استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، «حبیب جمشیدی» در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد شش ماهه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در حوزه ایمنی راه‌ها، اظهار کرد: در شش ماهه نخست امسال در حوزه ایمنی راه‌های استان تلاش‌های زیادی شده که اتمام عملیات خط‌کشی سرد در ۸۰۰ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی نمونه‌ای از این اقدامات است.

وی با بیان این‌که در شش ماهه امسال ۸۱۱ کیلومتر از حفاظ ایمنی میانی راه‌های استان لرستان ارتقا یافته است٬ افزود: هم‌چنین در این مدت 2350 عدد علائم ایمنی در سطح راه‌های استان نصب و بروزرسانی شده است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از نصب ۴۲ مترمربع تابلوی اطلاعاتی، ایمن‌سازی سر گاردریل‌های موجود به تعداد ۱۴۵ عدد و ارتقاء عملکرد حفظ سیستم روشنایی به طول 7000 متر به‌عنوان گوشه‌های دیگری از عملکرد این معاونت در بخش ایمنی راه‌ها یاد کرد.

جمشیدی تصریح کرد: در شش ماهه نخست امسال طرح روشنایی در طول 1.5 کیلومتر از راه‌های استان اجرایی شده که هم‌اکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی از ایمن‌سازی شیب حاشیه راه در طول ۱۳۰ کیلومتر از راه‌های استان خبر داد و گفت: در این مدت ۱۰ نقطه پرتصادف در محورهای استان شناسایی و حذف شده است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با تأکید بر برخورد جدی با متجاوزان به حریم راه افزود: در شش ماهه نخست امسال ۱۶۲ مورد ساخت و ساز غیرمجاز و تجاوز به حریم راه در استان شناسایی شده که در این رابطه تاکنون برای ۱۳۳ مورد اخطار صادر و در ۳۵ مورد نیز برخورد جدی با متخلفان صورت گرفته است.

جمشیدی از جمع‌آوری ۳۷ عدد تابلو غیرمجاز در راه‌های استان خبر داد و گفت: با تلاش مجموعه همکاران در مدت باقی مانده از سال ۹۶ خدمات بهتری به مردم شریف استان ارائه خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha