• چهارشنبه / ۱ شهریور ۱۳۹۶ / ۱۲:۳۹
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 96060100379
  • منبع : نمایندگی البرز

شورای پنجم ‌کرج ‌آغاز به‌ کار کرد

شورای پنجم ‌کرج ‌آغاز به‌ کار کرد

ایسنا/البرز فرماندار احکام اعضای دوره پنجم شورای شهرکرج را صادرکرد.

به‌ گزارش خبرنگار ایسنا، با صدور احکام اعضای دوره پنجم شورای شهرکرج توسط فرماندار، امروز (اول شهریور)، دوره خدمت اعضای شورای چهارم به پایان رسید. با دریافت این احکام شورای شهر پنجم کرج از امروز رسماکار خود را آغاز می‌کند. 

شورای شهر پنجم‌کرج 13 عضو دارد که اکثریت آنها از لیست امید انتخاب و به شورا راه یافته‌اند.

سرپرست فرمانداری کرج با تاکید بر لزوم ایجاد اشتغال در شرایط کنونی گفت: شوراهای جدید باید برای کسب درآمد پایدار برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، علی قنبرزمانی در آغاز مراسم تحلیف منتخبین شوراهای شهر شهرستان کرج که امروز چهارشنبه(یکم شهریور)، در فرمانداری کرج برگزار شد، گفت: یکی از مهمترین موضوعاتی که باید در این شرایط اقتصادی سرلوحه اعضای شوراها قرار گیرد، کسب درآمد پایدار است.

قنبرزمانی افزود: شورای شهر باید در راستای جذب سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال برنامه‌ریزی کند.

وی با بیان اینکه قابلیت خوبی برای جذب سرمایه در شهرستان کرج وجود دارد گفت: نیاز به زیرساخت های گردشگری و تفریحی و عدم کفاف بودجه شهرداری‌ها برای ایجاد این زیرساخت‌ها، به لزوم جذب سرمایه‌گذار بیش از پیش اهمیت می بخشد.

سرپرست فرمانداری کرج با اشاره به فرارسیدن هفته دولت خاطرنشان کرد: امیدواریم این تقارن به خوبی باعث معرفی اقدامات دولت توسط اعضای شورا شود. امیدوارم همکاری و تعاون میان اعضا به سطح جامعه نیز تسری یابد و باعث دلگرمی مردم شود.

همچنین اعضای هیئت رئیسه شورای شهر فردیس مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، امروز چهارشنبه(یکم شهریور) مراسم تحلیف شورای شهر فردیس برگزار و رای‌گیری برای انتخاب هیئت رئیسه انجام شد.

در این رای‌گیری رضا اسماعیلی‌ذبیحی به عنوان رئیس، حمید یعقوبی نائب رئیس، ملیحه اکبری دبیر، حسن سعیدی خزانه دار و افراسیاب بیچرانلو  به عنوان سخنگو انتخاب شدند.

 اعضای شورای شهر فردیس روز گذشته در جلسه‌ای که برای انتخاب شهردار این شهر برگزار شد بر روی دو گزینه یعنی حسین احمدوند و منوچهر غفاری توافق کردند تا در جلسه امروز بعد از ظهر و در مرحله نهایی یکی از این دو گزینه‌ به عنوان اولین شهردار فردیس انتخاب شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha