• دوشنبه / ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ / ۰۹:۵۹
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 96012812114
  • خبرنگار : 71511

رحمانیان:

با گسترش شبکه های مجازی اقبال مردم به صدا وسیما کم شده است

با گسترش شبکه های مجازی اقبال مردم به صدا وسیما کم شده است

مدیر مسئول روزنامه شرق گفت: مردم می دانند که صدا وسیما جدا از وظایف قانونی اش از یک جناح خاص حمایت می کند. با گسترش شبکه های مجازی اقبال آنها به صدا و سیما کم شده است.

مهدی رحمانیان در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با چگونگی تاثیر عملکرد صدا و سیما بر فضای انتخاباتی اظهار کرد: با توجه به جایگاه قانونی صدا و سیما این رسانه باید در دوران انتخابات کاملا فرا جناحی عمل کند و به معنای واقعی نقش رسانه ی ملی را بر عهده بگیرد.

وی ادامه داد: متاسفانه در چند سال اخیر این رسانه بر خلاف وظیفه ای که بر عهده اش بوده، جناحی عمل کرده و ترجیح داده است که از یک جناح خاص حمایت کند و وارد اردوگاه او شود.

رحمانیان خاطر نشان کرد: با توجه به فراگیری شبکه های مجازی در میان مردم امروز دیگر تریبون عمومی تنها در اختیار صدا و سیما نیست و فعالیت های جناحی اش دیگر محل اعراب نخواهد بود.

وی تصریح کرد: با توجه به عملکرد چندین ساله صدا و سیما دیگر امروز مردم می دانند که حقیقت چیست. تبلیغات این رسانه برای گروهی خاص به ضد تبلیغ تبدیل شده و مردم بر خلاف تبلیغات موجود به آن گروه رای نمی دهند؛ چرا که خواهان فعالیت رسانه های  مستقل و فراجناحی هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۱-۲۸ ۱۰:۲۶

مسله تنها جناحی بودن نیست اصل واساس مشکل دارد مثلا برنامه سرگرمی که ربطی به جناحی بودن ندارد یا چیزهای دیگر .