به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام آژانس تبلیغاتی بادکوبه، در دومین سال فعالیت این رویداد، آژانس تبلیغاتی بادکوبه، شش جایزه در بخشهای مختلف را کسب کرد، که سه شاهین طلایی، یک شاهین نقرهای و دو شاهین برنزی حاصل این حضور و رقابت بود.
در بخش مسابقه «آگهی تلویزیونی با رویکرد فرهنگی»، آگهی تلویزیونی «رخداد» (سفارش کمیته امداد امامخمینی(ره) و ایدهپردازی و تولید بادکوبه)، آگهی تلویزیونی «فامیلا» و آگهی رادیویی لنت پارس (به نام «بیصدا») برندگان شاهین طلایی شدند.
در بخش تبلیغات محیطی و آگهی مطبوعاتی هم، آگهی بانکملت به شاهین نقرهای رسید و دو شاهین برنزی اعطا شده به این آژانس نیز مربوط به آگهی محیطی «بیمه دی» و کمپین دیجیتالی "جادو با سیف" برند سیف، این آژانس بودند.
بابک بادکوبه مدیرعامل آژانس تبلیغاتی بادکوبه با اشاره به اهمیت برگزاری این رویدادها و عیارسنجی فعالیتهای حوزه تبلیغات گفت: این آژانس تبلیغاتی به صنعت تبلیغات نگاهی فراتر از حد معمول دارد و معتقدیم کار باید بهصورت گروهی انجام شود.
مدیرعامل آژانس تبلیغاتی بادکوبه ادامه داد: برای موفقیت نیازمند پشتکار، هوش و خلاقیت همه اعضای گروه است و همه افراد فعال در یک آژانس تبلیغاتی باید نگاهی شفاف، دقیق و روشن به آینده داشته باشند و نگاهی را درک کنند که افقهای جهانی را ببیند.
بادکوبه تاکید کرد: با این دیدگاه، موفقیت حاصله این شرکت، متعلق به تمام خانواده بزرگ بادکوبه و برای صنعت تبلیغات در ایران است؛ چرا که ما به دنبال درخشش در بازارهای جهانی و بینالمللی هستیم.
انتهای پیام
نظرات