به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک صادرات ایران، این بانک در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان ارتقای کمی و کیفی خدمات الکترونیکی را در دستور کار قرار داده و در این راستا امکان صدور سپهرکارت جدید با شماره قبلی را فراهم کرده که این مهم میتواند کاهش هزینهها، افزایش دقت در عملیات بانکی و ... را به همراه داشته باشد.
بانک صادرات ایران اعلامکرد: این بانک برای جلب رضایت بیشتر مشتریان با هدف فراگیرتر کردن خدمات بانکی آسان و ایمن عرضه محصولات خدمات بانکداری الکترونیک نوین و متنوع را در برنامه خود قرار داده و در این زمینه نسبت به صدور و تحویل انواع کارت بانکی به مشتریان و متقاضیان در اسرع وقت اقدام میکند. بر این اساس تا پایان آذرماه سال١٣٩٥ بیش از٦٤میلیون انواع کارت الکترونیکی صادر و تحویل مشتریان داده است. استقبال متقاضیان از خدمات کارتهای سپهر، رشد ١٧ درصدی تعداد این کارت ها را به دنبال داشته و مجموع تعداد این گونه کارتها به حدود ٤٥ میلیون کارت رسیده است.
از بین انواع کارتهای الکترونیکی، کارتهای سپهر با توجه به قابلیتهای زیاد آن که امکان دریافت و انتقال وجه از طریق دستگاههای خودپرداز، خرید online از طریق بسترهای اینترنتی، خرید با استفاده از دستگاههای پایانه فروش و... را برای مشتریان فراهم میسازد بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.
دارندگان سپهرکارتها میتوانند از خدمات متنوع دستگاههای خودپرداز، خدمت پرداخت تلفنی قبوض و تلفنبانک از طریق سامانه صدای سپهر (٠٩٦٠٢)، پایانههای فروش نصب شده در فروشگاههای معتبر سراسر کشور و دستگاههای کارتخوان شعب استفاده کنند.
انتهای پیام
نظرات