• پنجشنبه / ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۸:۰۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 95112114998
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

نماینده مردم ارومیه:

به بهانه احیای دریاچه ارومیه سر ما کلاه گذاشته‌اند

به بهانه احیای دریاچه ارومیه سر ما کلاه گذاشته‌اند

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: آذربایجان غربی آذربایجان کشاورزی است.

به گزارش ایسنا، نادر قاضی پور در جلسه شورای اداری استان آذربایجان غربی  که با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد  با بیان این‌که «در حوزه های مختلف پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌ایم» گفت: در حوزه اختیارات وزارت جهاد کشاورزی موفقیت‌های چندانی نداشته‌ایم.

وی با بیان این‌که «باید به سوی کشت گلخانه‌ای حرکت کنیم» ادامه داد: استفاده از کود و سم ایرانی به قیمت مصوب امری بسیار مهم در این زمینه است.

وی با انتقاد از این‌که «به بهانه احیای دریاچه ارومیه سر ما را کلاه گذاشته و سد نازلو و باراندوز را تعطیل کرده‌اند» گفت: شهرچای یک بخش تزیینی شده است و دریاچه ارومیه را محل دفع فاضلاب کرده‌اند. 3 هزار عدد از چاه‌های کشاورزی و دامداری آذربایجان غربی پلمپ شده‌اند که جای طرح این سوال وجود دارد که آیا شغل جایگزین کرده‌ایم؟
نماینده مردم ارومیه در مجلس ادامه داد: احداث سیمینه‌رود و زرینه‌رود، همچنین سد باراندوز و نازلو به نفع دریاچه ارومیه بوده و از هدر رفت آب جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۱۱-۲۲ ۰۱:۵۷

چرا در کشور ما مد شده هیچکس برای ادعای خود عقبه ای مستند یا مدرکی دال بر نتایج تحقیق های هیئت های علمی ارائه نمیکند و هرکسی خود را فقط به دلیل قرار گرفتن در بخشی از متن جریانی محق میداند که خارج از تخصص یا سطع علمی لازم برای اظهار نظر در باره ان موضوع ابراز عقیده نماید؟

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۲۲ ۰۲:۴۲

سئوال من اینست که وقتی در رسانه های رسمی نظام ، متخصصین و هیئت های علمی ابراز میدارند عواقب ریزگردهای نمکی دریاچه در میان مدت اراضی کشاورزی چندین استان را حتی تا محدوده اسنان قزوین مورد تهدید قرار میدهد را بعضی از رجال ما نادیده می انگارند و دانسته از حقوق سه هزار کشاورزی که با حفر چاههای عمیق غیر قانونی ، کشاورزی و حق زندگی قانونی و سلامت و محیط زیست چندین ملیون هموطن را در حداقل 5 استان به فنا میدهند ، انهم در خانه قانون دفاع کنند ؟ سر هیچکس کلاه نرفته وهیچکس هم اعتراضی به کشاورزی ان سه هزار نفر بصورتی که قبل از کندن چاه غیر قانونی و سوء استفاده از منابع ملی فعالیت مینمودند . ندارد . رجال در ارتباط ، باید عوض دفاع از حقوق متجاوزین به منابع ملی بفکر قانونی باشند که خسارت وارده به ملت و منابع ملی را از مال اندوزی چندین ساله این متجاوزین اخذ و به بیت المال تحویل نماید . شکار یک قوچ (که اینهم مورد تایید نیست) در این کشور جرایم نقدی ، ضبط سلاح و حتی حبس در پی دارد . جطور ممکن است به خطر انداختن حق حیات چندین میلیون انسان فقط با پلمپ چاه فیصله یابد و انهم تحت اعتراض خود قانونگذار ؟

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۲۲ ۰۳:۱۳

اقایان مگر اب چاه های پلمب شده را کول کرده و به زابل و ایرانشهر انتقال داده اند که سر شما کلاه رفته باشد . حفر چاه عمیق بدون مجوز یعنی سوء استفاده از منابع ملی که در آن بلوچ و کرد و فارس و عرب سهم دارند . اعتراض یک نفر به پلمب چاهها یعنی اعتراض به قانون منع حفر چاه غیرمجاز. مگر میشود ؟ که مرد قانون از حقوق قانون شکنان دفاع کند؟ اگر میشود که شده است ....!!!! پس کتاب قانون هنوز تکمیل نشده و مجلس محترم باید به بفکر تصویب قوانین حمایتی و حفاظتی و نرفتن کلاه بر سر قانون‌شکنان در برابر عموم قانونمدار و سربراه باشد.