• شنبه / ۲ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۵:۴۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 95110201135
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

ایثار و از خودگذشتگی آتش‌نشانان ستودنی است

ایثار و از خودگذشتگی آتش‌نشانان ستودنی است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت حادثه ناگوار ریزش ساختمان پلاسکو و شهادت شماری از نیروهای خدوم و جان برکف آتش‌نشان گفت: نوع‌دوستی و از خودگذشتگی این فرزندان دلاور و قهرمانان ملی، ستودنی است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، «سیدموسی خادمی» افزود: خبر آتش‌سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکوی تهران که باعث شهادت آتش‌نشانان و شماری از فرزندان خدوم کشور شد باعث تألم و تأثر همه هموطنان عزیز در پهنه جغرافیایی ایران اسلامی از جمله مردم شریف کهگیلویه و بویراحمد شد.

وی خاطرنشان کرد: به‌راستی که پروانه‌هایی به دور شمع سوختند و با سوختن خود جانی دوباره به کالبد جامعه بخشیدند و روحیه ایثار، از خودگذشتگی و شجاعت را به درجه اعلا رساندند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: نوع دوستی و از خودگذشتگی این فرزندان دلاور و قهرمانان ملی که با تمام هستی خود به مصاف شعله‌های آتش رفتند تا با تقدیم جان خود سعی در مهار آتش و نجات جان افراد گرفتار در این ساختمان کردند، ستودنی است.

خادمی تصریح کرد: بی‌شک این فداکاری‌ها و جانفشانی‌ها که نمونه بارز آن را در دوران هشت سال دفاع مقدس از نیروهای مخلص، با ایمان و میهن‌دوست شاهد بودیم، در اذهان و افکار مردم ایران به یادگار خواهد ماند و این از خودگذشتگی‌ها و رشادت‌ها سینه به سینه برای آیندگان نقل خواهد شد و این سند افتخار تا همیشه تاریخ بر تارک پرافتخار ایران اسلامی حک خواهد شد.

وی ادامه داد: با نهایت تأثر و اندوه فراوان و به نمایندگی از مردم شریف، نوع دوست و قدرشناس کهگیلویه و بویراحمد شهادت مأموران و پرسنل خدوم آتش‌نشانی در حادثه تلخ، دردناک و دلخراش ساختمان پلاسکو را به ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی و خانواده‌های این عزیزان داغدار تسلیت و تعزیت عرض کرده و برای تسلی قلب فرزندان و خانواده این قهرمانان از خداوند بزرگ و بلند مرتب آرزوی اعطای صبر و بردباری مضاعف دارم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: سلامتی، بهبودی و تندرستی مصدومان این حادثه غمناک را از درگاه حضرت حق خواهان و خواستارم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha