• پنجشنبه / ۲۰ آبان ۱۳۹۵ / ۱۸:۱۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 95082014461
  • منبع : نمایندگی سمنان

تکمیل پروژه تعریض یکی از معابر اصلی سمنان پس از 9 سال با حکم دادستان

ایسنا/سمنان سرانجام پس از نزدیک به یک دهه با ورود دادگاه و خرید آخرین ملک شخصی یکی از شهروندان سمنانی که سال‌ها مانع از تعریض یکی از پرترددترین معابر شهری شده بود، پروژه تعریض خیابان سعدی سمنان تکمیل شد.

به گزارش ایسنا، «حسین موسوی» شهردار سمنان، اظهار کرد: طرح تعریض خیابان سعدی سمنان از سال 86 آغاز شده و تاکنون 60 پلاک با مبلغی بالغ بر 400 میلیارد ریال از شهروندان خریداری و توسط شهرداری تملک شده است.

وی افزود: آخرین ملک باقی‌مانده، ملک واقع در ضلع شمال شرقی چهار راه صاحب‌الامر بود که در ادوار مختلف مدیریت‌های شهری هر یک از شهرداران وقت بنابر تکالیف خود پیگیری‌های متعددی را برای به توافق رسیدن با مالک این ملک انجام دادند اما رایزنی‌ها به نتیجه‌ای در خور نرسیده بود.

شهردار سمنان ادامه داد: در دوره مدیریت شهری فعلی پس از جلسات و مذاکرات فراوان و علی‌رغم میل باطنی شهرداری این مهم از طریق ماده 8 قانون به مراجع قضایی ارجاع داده شد که سرانجام در این خصوص با حکم دادگاه شهرداری سمنان با واریز مبلغ 5 میلیارد و 300 میلیون ریال به صندوق اداره ثبت سمنان که از سوی هیات کارشناسی رسمی دادگستری تعیین شده بود، توانست زمینه بهره‌برداری شهروندان از این پروژه شهری را پس از بیش از 9 سال فراهم کند.

این مقام مسئول گفت: با تلاش‌های انجام شده، دادستان شهرستان سمنان این هفته قسمتی از عرصه و اعیان ملک مذکور را به شهرداری سمنان منتقل کرد.
وی از تخریب این ملک در امروز خبر داد و افزود: پس از ابلاغ حکم دادستان امروز 20 آبان‌ماه با حکم مراجع قضایی بخشی از ملک که در طرح تعریض قرار گرفته بود تخریب و به این خیابان که از شریان‌های اصلی شهر سمنان است افزوده شد.

موسوی با تقدیر از همراهی‌ها و پیگیری‌های شهروندان سمنانی در اجرای این پروژه و دیگر پروژه‌های شهری خواستار تعامل و همدلی بیشتر شهروندان با مدیریت شهری سمنان شد.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha