• دوشنبه / ۱۷ آبان ۱۳۹۵ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 95081711793
  • خبرنگار : 71402

در واکنش به تبرئه کلینتون؛

رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا: احتمالا مدیر اف بی آی تحت فشار شدیدی بوده است

رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا: احتمالا مدیر اف بی آی تحت فشار شدیدی بوده است

رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به اقدام مدیر اف‌بی‌آی درباره ای‌میل‌های کلینتون گفته که او باید تحت فشاری بسیاری بوده باشد که دچار چنین افسردگی شدیدی شده و چیزی را اعلام کرده که از آن بی‌اطلاع است.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، جیمز کومی مدیر اداره تحقیقات فدرال پلیس آمریکا موسوم به اف بی آی در نامه‌ جدیدی به قانونگذاران کشورش اعلام کرد که پس از بررسی ایمیل‌های جدید هیلاری کلینتون، این آژانس نظرات خود را درباره کاندیدای دموکرات‌ها مبنی بر اینکه نباید در مظان اتهام قرار بگیرد، تغییر نمی‌دهد. او نوشت: براساس بررسی‌های جدید ما، اف‌بی‌آی نتایج تحقیقات خود را درباره هیلاری کلینتون، کاندیدای دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ ایالات متحده تغییر نمی‌دهد و نظر ما همانی است که در ژوئیه ۲۰۱۶ اعلام کردیم.

کومی ماه گذشته میلادی در جریان ارسال نامه‌ای به کنگره اعلام کرده بود که اف‌بی‌آی ایمیل‌هایی را در تحقیقات جداگانه‌ای کشف کرده که مرتبط با رسوایی "انتشار غیرمسولانه اطلاعات محرمانه" از سوی کلینتون است؛ اقدامی که باعث تنش در رقابت‌های انتخاباتی شد. با این حال، نامه جدید مدیر اف‌بی‌آی به کمیته تحقیقات کنگره آمریکا می‌تواند به کلینتون کمک کند تا در آستانه انتخابات به ستاد انتخاباتی خود جان تازه‌ای بدهد و از دونالد ترامپ جلو بیفتد.

نیوت گینگریچ، رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا  در پیامی توئیتری گفت: جیمز کومی دچار افسردگی شدیدی است. کومی حتما باید تحت فشار خیلی زیادی قرار گرفته باشد که اینگونه افسرده شده و چیزی را اعلام می‌کند که احتمالا اطلاعی از آن ندارد.

این جمهوری‌خواه آمریکایی که از هواداران دونالد ترامپ است، در مصاحبه با ان‌بی‌سی گفت که انتظار دارد ایالات متحده چندین دهه به دردسر بیفتد و هیچ فرقی هم نمی‌کند که چه کسی رئیس‌جمهوری آتی شود.

او درباره انتخابات ریاست جمهوری امسال گفت: گمان می‌کنم ما به صورت غم‌انگیزی وارد فضایی شدیم که اگر هیلاری کلینتون انتخاب شود، تحقیقات کیفری بی‌نتیجه خواهد ماند و اگر ترامپ پیروز شود، درست شبیه فرمانداری اسکات واکر در ایالت ویسکانسین می‌شود. اختلاف اتحادیه‌های کارگری دولتی آنقدر خصمانه و مستقیم و فوری می‌شود که به نبردی دنباله‌دار تبدیل می‌شود که چه کسی باید کشور را اداره کند. گمان می‌کنم وارد سال‌ها و یا حتی یک دهه یا بیشتر دردسر شویم. علت آن هم شکافی است که میان ما با فساد و بی‌صداقتی که تیم کلینتون به وجود آورده، ایجاد شده است. اما از طرف دیگر اگر ترامپ هم پیروز شود، شاهد نوعی کشمکش همانند آن چیزی که در ویسکانسین وجود دارد، خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha