• پنجشنبه / ۱۳ آبان ۱۳۹۵ / ۱۴:۲۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 95081309327
  • منبع : نمایندگی زنجان

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

باید تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی مورد مطالعه نسل حاضر قرار گیرد

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کسانی ‌که سنگ سازش و دوستی را با آمریکا می‌زنند آگاه باشند که تاریخ ثابت کرده است که آمریکا ابتدا دوستانش را می‌کشد.

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، سردار محمدعلی آسودی ظهر امروز در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در زنجان، اظهار کرد: حضور مردم ولایت‌مدار کشور در راهپیمایی ۱۳ آبان بیانگر روحیه استکبارستیزی مردم است؛ چرا که این روز یادآور سه رخداد بزرگ در تاریخ ایران اسلاامی است که می‌توان به رگبار بستن دانشجویان و دانش‌آموزان از سوی رژیم پهلوی در دانشگاه تهران‌، تبعید امام راحل به ترکیه و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان بصیرت‌مند پیرو خط امام اشاره کرد.

وی افزود: تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی باید مورد مطالعه و توجه نسل حاضر قرار گیرد و لازم و ضروری است سخنرانی‌های روزهای گذشته مقام معظم رهبری از سوی علما، اساتید برجسته دانشگاهی و حوزوی با دقت تمام مورد مطالعه قرار گرفته و در جامعه تبیین شود.

سردار آسودی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند دو اشتباه بزرگ در کشور در حال رخ دادن است ‌که این دو اشتباه به عنوان دو خط محسوب می‌شود، هشدار نخست درباره به‌راه انداختن عملیات‌های روانی علیه امام راحل است که این اقدام چند سالی است که شروع شده و اگر بیداری و هوشیاری مقام معظم رهبری نبود مشخص نبود چه اتفاقی می‌افتاد.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند: عده‌ای می‌گویند، ایستادگی ما مقابل آمریکا کار اشتباهی بود و یا سخن امام راحل را که فرمودند هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید، این سخن امام راحل از سوی لجاجت و تعصب بوده است و این در حالی ‌است که تمام حرکات و رفتارهای امام راحل از سوی منطق و اصول بوده است، این سناریوی جدید آمریکا و عوامل داخلی‌شان در کشور است که قصد دارند امام راحل را به جوانان فردی لجباز و متعصب معرفی کنند که تمام سخنان‌شان از روی تعصب بوده است.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در ادامه به هشدار دوم مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: عده‌ای می‌گویند، حل مشکلات کشور در گرو مذاکره و سازش با آمریکا است، اگر بگذارند با آمریکا مذاکره و سازش کنیم مشکلات کشور حل می‌شود، سئوالی در اینجا مطرح می‌شود؛ آیا در برجام آمریکا توانست به یکی از تعهداتش عمل کند که ما بخواهیم امروز با آمریکا سازش کنیم؟ این تفکر کاملا غلطی است، امروز ما شاهد القای چنین تفکراتی در جامعه به‌خصوص از سوی مطبوعات و دانشگاه هستیم.

سردار آسودی تصریح کرد: آمریکا عامل شش جنگ بزرگ در دنیا است و این در تاریخ ثبت شده است. هیلاری کلینتون خود در کتاب خاطراتش بیان می‌کند که داعش زائیده تفکر من است، تحریم‌های اقتصادی ایران، اعتراف در نقش داشتن در کودتای ۲۸ مرداد، به راه انداختن جنگ نیابتی در منطقه‌، بدعهدی کردن در توافقات مختلف همگی نشان از دشمنی آمریکا دارد و لازم است از نفس افتادگان بدانند که آمریکا ابتدا دوستانش را می‌کشد، کسانی که سنگ دوستی و سازش را با آمریکا می‌زنند قربانی نخست آنان هستند، پس آگاه باشند و بیشتر از این، راه خطا را ادامه ندهند.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه طی تمهیدات صورت گرفته، امسال نیز شاهد برپایی مراسم باشکوه اربعین خواهیم بود؛ چراکه اربعین حسینی مانور قدرت‌نمایی شیعیان در جهان محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی اظهار کرد: خوشبختانه عملیات موصل با حضور ارتش عراق و حشد الشعبی که پشتیبانی مرجعیت را به دنبال دارند، انجام شده است و شاهد نتایج خوبی هستیم. این نیروها از قسمت‌های مختلفی وارد موصل شده‌اند و پیشروی‌ها خوبی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: امروزه شاهد خبرهای خوبی هستیم، هر چند آمریکا سنگ‌اندازی کرده و ترکیه را تحریک می‌کند اما با این وجود خوشبختانه کار خوب پیش می‌رود و امیدواریم شاهد پاکسازی عراق از این نیروها باشیم.

سردار آسودی در ادامه به تمهیدات اندیشیده شده برای اجرای راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: سپاه عمدتا از طریق بسیج و مجموعه‌های دیگر ایستگاه‌های صلواتی برپا کرده است و خوشبختانه شاهد شکل‌گیری عزمی جدی در برگزاری باشکوه مراسم اربعین هستیم که سپاه نیز به نوبه خود کمک‌های لازم را در این خصوص انجام خواهد داد.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امسال شاهد مخابره پیام مهم اربعین در این قالب یعنی نشان دادن وحدت جهان اسلام به جهانیان که شیعیان قدرتمند هستند، خواهیم بود، لذا باید با وحدت و یکپارچگی و بدون اینکه اجازه دهیم دودستگی ایجاد شود، این رزمایش ۲۰ میلیون نفری بزرگ جهان اسلام را به نمایش خواهیم گذاشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha