• پنجشنبه / ۱۳ آبان ۱۳۹۵ / ۱۲:۱۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 95081309256
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

نماینده کرمانشاه: خوش‌خیالی است اگر فکر کنیم با سازش با آمریکا تمام مشکلات کشور حل می‌شود

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر تنها مشکل کشور مشکلات اقتصادی است که اگر مسئولین دل به کار داده و برای اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی همکاری داشته باشند، این مشکل نیز قابل حل است.

به گزارش ایسنا عبدالرضا مصری در تجمع ضد استکباری کرمانشاهیان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان که مقابل اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، با بیان اینکه در روز ۱۳ آبان چندین مناسبت با هم گره خورده است، این روز را از روزهای مهم در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد.

مصری با بیان اینکه دشمن اصلی ما آمریکا است، گفت: این شیطان بزرگ از روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون در هر نوع توطئه‌ای که علیه کشور ما شده، دست داشته است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: خوش خیالی است که برخی فکر می‌کنند با سازش، مذاکره و لبخند با آمریکا تمام مشکلات ما حل می‌شود، زیرا حل مشکلات کشور تنها به دست خود ما و در داخل کشور انجام خواهد شد.

 وی با اشاره به برخورداری از سرمایه‌های مهمی نظیر نیروی انسانی و وسعت سرزمینی و ... گفت: در حال حاضر تنها مشکل کشور، مشکلات اقتصادی است که اگر مسئولین دل به کار داده و برای اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی همکاری داشته باشند، این مشکل نیز قابل حل است.

وی حل معضل اشتغال و بیکاری را در گروی تلاش مسئولین کشوری دانست و با اشاره به آمار قاچاق ۲۵ میلیارد دلاری گفت: به عنوان مثال اگر با ساز و کاری مناسب تنها جلوی این حجم از قاچاق گرفته شود، حداقل سه میلون ایرانی سرکار می‌روند.

مصری گفت: اگر فساد و رانت در کشور نباشد، تمامی مشکلات کشور برطرف خواهد شد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز جوانان این مرز و بوم مایه دلگرمی مقام معظم رهبری و همه آزادگان و آزاداندیشان هستند، گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان کشور با هوشیاری آنچه را که در دنیا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اتفاق می‌افتد، رصد می‌کنند.

مصری در ادامه با بیان اینکه امروز در علوم روز دنیا جزو پنج کشور برتر دنیا هستیم، گفت: این نشان از توان بالای جوانان ایرانی دارد که با تکیه بر این توان خواهیم توانست در دنیا حرف برای گفتن داشته باشیم.

 انتهای پیام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha