• چهارشنبه / ۱۲ آبان ۱۳۹۵ / ۱۳:۲۰
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 95081208694
  • منبع : نمایندگی گیلان

13 آبان، فریاد استکبارستیزی ملت ایران در صحنه بین‌المللی

13 آبان، فریاد استکبارستیزی ملت ایران در صحنه بین‌المللی

ایسنا/گیلان فرماندار لاهیجان با بیان این‌که تسخیر لانه جاسوسی از حرکت‌های ارزشمند در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، گفت: این اقدام فریاد آزادگی و استکبارستیزی ملت قهرمان ایران را در صحنه بین‌المللی طنین‌انداز کرد.

«سیدمحمد احمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، 13 آبان را روزی فراموش‌نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار کرد: استکبارستیزی از ویژگی‌های همیشگی ملت مقاوم، مومن و انقلابی ایران اسلامی بوده و این ملت همواره در برابر ظلم و زور ایستاده است.

وی با بیان این‌که 13 آبان سالروز تبعید امام عظیم‌الشأن به ترکیه است، افزود: امپریالیسم، صهیونیسم اراده کرده بودند تا اسلام راستین را در این مملکت و سایر ممالک از بین ببرند و اسلام پویا و ناب را محدود و محصور و مسدود و اسلام مسخ شده و اسلام متحجرین و اسلام آمریکایی را جایگزین و ترویج کنند.

فرماندار شهرستان لاهیجان یادآور شد:خون شهدای دانش‌آموز در 13 آبان سال 57 خط نورانی انقلاب را تا 22 بهمن امتداد بخشید تا در یوم‌الله 13 آبان سال 58 دانشجویان انقلابی در اقتدا به دانش‌آموزان شهید، انقلابی بزرگتر از انقلاب اول را با تسخیر لانه جاسوسی رقم زدند.

این مقام مسئول با بیان این‌که تسخیر لانه جاسوسی از حرکت‌های ارزشمند در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، گفت: این اقدام از یک‌سو هیمنه پوشالی و اسطوره شکست‌ناپذیری آمریکا را در هم شکست و از سوی دیگر فریاد آزادگی و استکبارستیزی ملت قهرمان ایران را در صحنه بین‌المللی طنین‌انداز کرد.

احمدی با گرامی‌داشت شهدای انقلاب اسلامی، شهدای گمنام و علی‌الخصوص شهدای 22 آبان شهرستان لاهیجان، دفاع مقدس و مدافع حرم، با  دعوت از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی 13 آبان،خاطرنشان کرد: از مردم ولایت‌مدار و انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان لاهیجان انتظار می‌رود هم‌چنان که در همه صحنه‌های انقلاب حضوری مسئولانه و آگاهانه را به منصه ظهور گذاشتند، این بار نیز با شرکت گسترده و فعال در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha