• سه‌شنبه / ۱۱ آبان ۱۳۹۵ / ۱۰:۲۸
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 95081107536
  • منبع : نمایندگی کرمان

برپایی کمپ زرند پس از زلزله 4.6 ریشتری/مدارس زرند تعطیل شدند

برپایی کمپ زرند پس از زلزله 4.6 ریشتری/مدارس زرند تعطیل شدند

ایسنا/کرمان جانشین ستاد بحران در استان کرمان با بیان اینکه پس از زلزله 4.6 ریشتر عصر دیروز دیگر زلزله قابل ملاحظه‌ای نداشته‌ایم، اذعان کرد: در شهرستان زرند آمادگی لازم برای وقوع زلزله احتمالی وجود دارد و تیم‌ها در شهرستان زرند برای ارزیابی و ثبت نام افرادی که نیاز به چادر دارند و امکان تهیه آن را ندارند، در حال انجام است.

 ابوالقاسم سیف الهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص آخرین تصمیمات ستاد بحران برای شهرستان زرند، توضیح داد: امروز، 11 آبان ماه، سلیمی مسئول امداد و نجات کشور در زرند حضور یافت و جلسه ستاد بحران تشکیل و در نتیجه آن محل کمپ مشخص شد و اکنون در حال نصب چادرها هستیم. همچنین آب و برق کمپ تامین شده است.

جانشین ستاد بحران استان کرمان با اشاره به بازدید از انبارهای هلال احمر تصریح کرد: موجودی انبارهای هلال احمر تقویت شده و اکنون بیشتر از نیاز در انبارها مواد ضروری وجود دارد. شهرهای معین نیز مشخص شده است . شهرستان‌های معین امکانات خود را به سمت شهرستان زرند گسیل کرده‌اند.

سیف الهی تاکید کرد: چادر امانی با دریافت کارت شناسایی توسط هلال احمر در اختیار افراد قرار داده می‌شود.

وی افزود: امروز مدارس تعطیل است و افرادی که در روستاهای اطراف خانه های امن تری داشته اند به این مناطق سفر کرده اند. امیدواریم این جو تا شنبه فروکش کند و استان کرمان آمادگی لازم را دارد.

وی در خصوص دو مدرسه ناامنی که در شهرستان زرند وجود داشت، اعلام کرد: آموزش و پرورش دانش‌آموزان این دو مدرسه را جابه‌جا کرده است و در روز شنبه دانش آموزان این مدارس به صورت دو شیفت در مکان جدید ادامه تحصیل می دهند. تعطیلی مدارس زرند، امروز، قطعی و روز پنجشنبه دانش آموزان آزاد هستد و می‌توانند در کلاس های درس شرکت کنند. شهرستان‌های کوهبنان، راور و کرمان در آماده باش برای پشتیبانی شهرستان زرند در زمان بحران هستند.

سیف الهی از مردم خواست تا شرایط ایمنی و احتیاط را رعایت کنند و امیدواریم که مشکل خاصی بوجود نیاید.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha