• یکشنبه / ۹ آبان ۱۳۹۵ / ۱۳:۵۳
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 95080906201
  • منبع : نمایندگی ایلام

توصیه‌های دبیر قرارگاه امام علی(ع)، در ایلام به شرکت‌کنندگان در پیاده‌روی اربعین

توصیه‌های دبیر قرارگاه امام علی(ع)، در ایلام به شرکت‌کنندگان در پیاده‌روی اربعین

ایسنا/ایلام دبیر قرارگاه امام علی(ع)، ویژه اربعین استان ایلام، گفت: مسئولان طرف عراقی تأکید کرده‌اند که زائران ایران از بار حمل سلاح سرد خودداری کنند چون در عراق جرم محسوب و نسبت به بازداشت آن‌ها اقدام می‌شود.

سرهنگ «جلال  میرزابیگی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در قرارگاه امام علی(ع)، که ویژه اقدامات ترافیکی و امنیت برای اربعین است همه امور مربوطه را پیش‌بینی و از 9 ماه پیش پلیس برنامه‌ریزی‌شده و با همه توان آماده برگزاری رزمایش بزرگ اربعین هستیم.

میرزابیگی ادامه داد: ساماندهی ایستگاه‌های صلواتی بسیار ضروری بوده و انتظار داریم کمیته مشارکت‌های مردمی با ناجا هماهنگی لازم به عمل آورد، چون در ایجاد گره ترافیکی تأثیر بسزایی دارند و نخستین خواسته زائران اربعین مرز مهران تردد راحت و بدون ترافیک است، از این‌رو ایستگاه‌های صلواتی باید در مکان‌های دایر شوند که موجب گره ترافیکی نشود.

دبیر قرارگاه امام علی(ع)، ویژه اربعین استان ایلام با تأکید بر این‌که همه زائران باید از محل سکونت خود ویزا دریافت کنند و در غیر این صورت از مبادی ورودی استان از تردد آن‌ها جلوگیری می‌شود، افزود: زائران بدون روادید قانونی به‌هیچ‌عنوان نمی‌توانند از مرز خارج شوند، از این‌رو از زائران درخواست داریم حتماً با گرفتن روادید قانونی نسبت به شرکت در این رزمایش بزرگ حضور پیدا کنند.

وی بابیان این‌که مسئولان طرف عراقی تأکید کرده‌اند که زائران ایران از بار اضافه و حمل سلاح سرد خودداری کنند چون در عراق جرم محسوب و نسبت به بازداشت آن‌ها اقدام می‌شود، گفت: زائران سفیران و آینه تمام نمایی نظام اسلامی ایران هستند، از این‌رو باید با رعایت همه شئونات اسلامی و قانون در این رزمایش شرکت کنند.

میرزابیگی بابیان این‌که امسال پلیس به‌هیچ‌عنوان اجازه تردد بدون گذرنامه و ویزا نمی‌دهد، از این‌رو زائران تکلیف خود را بدانند و نسبت به این مهم اقدام کنند، تصریح کرد: زائران در زمینهٔ ترافیکی قوانین و مقررات را رعایت کنند تا شاهد گره ترافیکی و ماندن در ترافیک نباشند.

دبیر قرارگاه امام علی (ع)،ویژه اربعین در ایلام با تأکید بر این‌که با هرگونه بی‌نظمی و ناامنی و ایجاد مزاحمت برای زائران اربعین مرز مهران برخورد قاطع می‌شود، یادآور شد: پلیس با همه توان پای‌کار است زائران نگران نباشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha