• یکشنبه / ۱۸ مهر ۱۳۹۵ / ۰۶:۰۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 95071710746
  • خبرنگار : 71184

اظهارات راننده خودروی نماینده حادثه‌دیده تهران

اظهارات راننده خودروی نماینده حادثه‌دیده تهران

راننده خودروی حامل نماینده مردم تهران که دچار سانحه تصادف شده است، جزئیات حادثه روز جمعه که منجر به مصدومیت هاشم‌زایی شد را تشریح کرد.

محمد شایقی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: ما حدود ساعت 16 روز گذشته از ساغند به سمت بیاضه حرکت کردیم تا در مراسم عاشورا و تاسوعای این شهرستان شرکت کنیم که بعد از طی  حدود شش کیلومتر خودروی 206 به سمت شانه خاکی کنار جاده منحرف شد.

وی افزود: خودروی 206 که از مسیر روبرو در حال حرکت به سمت ساغند بود ابتدا به شانه خاکی جاده منحرف شد اما مجددا به جاده بازگشت و به خودروی ما برخورد کرد و پس از این برخورد هر دو خودرو واژگون شدند.

وی ادامه داد:  خودروی ما به سمت آقای هاشم زایی واژگون شد و درهای خودرو نیز پس از این ضربه قفل شد و امکان خروج از ماشین نبود و مردم بواسطه هراس از آتش سوزی و انفجاری کمکی برای خروج از خودرو به ما نکردند البته من توانستم از طریق برداشتن شیشه جلوی ماشین از ماشین خارج شوم اما چون ماشین به سمت آقای هاشم زایی واژگون شده بود امکان بیرون کشیدن ایشان نبود.

راننده خودروی حامل نماینده تهران تصریح کرد: بعد از چند دقیقه و همکاری برخی از رانندگان عبوری آقای هاشم زایی به بیرون از ماشین منتقل شد که در بدو امر از شکستگی مچ دست و درد شدید در ناحیه شکم شکایت داشت که در این هنگام یکی از رانندگان عبوری که از کارمندان اورژانس شیراز بود در سر صحنه حاضر شد  معاینات اولیه و آتل بندی دست و ستون فقرات آقای هاشم زایی را انجام داد و بعد حدود یک ساعت و نیم از رسیدن آمبولانس ایشان به بیمارستان صدوقی یزد منتقل شد.

وی تصریح کرد: بنده از بستگان آقای هاشم‌زایی هستم و ایشان ارتباط فامیلی با پدر بنده دارند و در استخدام ایشان نبودم و خودرو نیز متعلق به من بود و بحمدالله بواسطه استفاده از کمربند ایمنی و باز شدن کیسه هوا از شدت حادثه کاسته شد؛ چراکه با توجه به شدت تصادف امکان آسیب های جدی‌تری نیز وجود داشت.

وی گفت: متاسفانه خودروی 206 در آتش سوخت و مردم نیز به دلیل آن‌که ظاهرا انفجاری در این خودرو اتفاق  افتاد جرات رفتن به سمت آن را نداشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۸ ۰۸:۰۷

ماشاالله به لكسوس، بيچاره 206

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۸ ۰۸:۲۰

شاید چند تا از مسئولین تو جاده حادثه ببینند و اورژانس به دادشون نرسه تا به فکر بیافتند و وضعیت اورژانس و امداد رسانی تو جاده هارو بهتر کنند

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۸ ۰۸:۲۲

این یکی ازمصیبتهای فامیل بازی وپارتی بازی وفساداست-ببینیدمملکت چه بلای بسرش آمده

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۸ ۰۸:۵۸

اين دوكلمه آخر هم در مورد پژو و دو انسان كه جزغاله شدند نميگفتى ، البته سر آقاى نماينده و اقوام سلامت مردم عادى كه مهم نيستند !

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۸ ۰۹:۵۹

میخواستی بگی لکسوس ماله نماینده مجلس نیست ؟ آره درسته

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۸ ۱۰:۱۵

آخ بمیرم نماینده بیچاره ماشین نداشته از ماشین بیت المال هم که نمیشده استفاده بکنه از ماشین راننده فقیر فامیلشون استفاده کرده

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۸ ۱۰:۵۲

اصلا نه ماشین مال نماینده بوده و نه شما رانندش....میخوای بگی ساده زیست هستند ؟؟تو مجلس به ورود رقابتی ماشینهای خارجی رای منفی میدن و خودشون ماشینشون لکسوزه و مردم بیچاره هم بذار با این اشغالهای تولید داخل بمیرن به درک

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۸ ۱۲:۳۹

خواسته ماسمالیش کنه که ماشین نماینده نبوده. لطفا از این راننده محترم بپرسید شغلش چیه که لکسوس داره و ایا رایانه هم می گیره؟

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۸ ۱۳:۵۵

تا کی میخواهیم با این بنجول های ساخت داخل بمیریم و انگار نه انگار

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۹ ۰۰:۰۱

من چقدررررر کند ذهنم. من فکر کردم ماشین206 مال نماینده مجلس بوده. طرف اینقدر مردم را ...... فرض کرده که همش میگه 206 منم به خیال خودم داره از خودش میگه. بعد گفتم خب خدا رو شکر اون راننده دیگه صدمه ندیده. از نوشته و نظر مردم فهمیدم جزغاله شدن بدبختها. خدایا ما به کجا رسیدیم!!!!!!!؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۹ ۱۱:۴۱

اون راننده 206 هم یه ماشین یک میلیاردی داشت حتما زنده میموند