• شنبه / ۱۰ مهر ۱۳۹۵ / ۱۳:۰۷
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 95071005686
  • منبع : فضای مجازی

مهرجویی: روی محسن چاوشی را کم می‌کنم!

مهرجویی: روی محسن چاوشی را کم می‌کنم!

کارگردان سرشناس سینمای ایران که مدتهاست به دنبال ساخت قسمت دوم سنتوری است، در اظهار نظری درباره تازه‌ترین وضعیت تولید این اثر دوباره به محسن چاوشی تاخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از جام‌ جم آنلاین، داریوش مهرجویی گفت: ساخت فیلم سنتوری ۲ کار پیچیده‌ای است و باید نزدیک به ۱۰ قطعه موسیقی برای این فیلم تنظیم و خوانده شود تا در زمان فیلمبرداری استفاده شود و در حال حاضر روی موسیقی‌های سنتوری ۲ کار می‌کنیم.

او افزود: بازیگرانی که برای این فیلم در نظر داشتم در رفت و آمد به آمریکا و به دنبال گرین کارت هستند و برای همین نتوانستیم برنامه‌ریزی دقیقی برای تولید داشته باشیم.

مهرجویی درباره عدم همکاری با محسن چاوشی در سنتوری ۲ به فیلم‌نت گفت: خیلی از چاوشی رنجیدم چون او را من آوردم و برایش مجوز گرفتم. ما تولید سنتوری را ۵ ماه عقب انداختیم تا برایش مجوز بگیریم اما به جای قدردانی گفت: برای قسمت دوم ۵۰۰ میلیون بدهید! حالا یک خواننده جدید رو می‌کنم که روی چاوشی کم شود؛ یک موزیسین توانا.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۰ ۱۴:۰۶

اقای مهرجویی عزیز به فرض که فیلمت 10میلیارد بفروشه 500ملیونش حق چاووشی نیست؟!! قطعا حقشه. پس لطفا ارزش کار اون هنرمند رو پایین نیارید.

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۰ ۲۰:۱۹

جناب جان اگه فیلم 500 میلیون هم نفروخت اون موقع جناب چاوشی پول پس میده.این آقای خواننده نمک خورده و ....

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۰ ۲۰:۵۷

مهرجویی خیلی مغرور و خودخواهه چندوقت پیش به جامعه پزشکان توهین کرد

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۰ ۲۲:۵۶

سلام، اي كاش دانش همه ما به عنوان بخشي از افراد جامعه به اندازه بررسي اجمالي يك مصاحبه برسد، تصور من بر اين است كه آقاي مهرجويي در طول يك دهه به اينجا نرسيده، بنابر اين اينكه سود حاصله وي ياهر آنچه در ارتباط با ساخت يك فيلم بدست مي آورد به طور قطع ويقين به جهت تلاش هايي است كه در طي چندين دهه بدست آورده، مقايسه آقاي چاوشي( از لحاظ دريافتي براي همكاري در يك فيلم) با آقاي مهرجويي بسيار ساده لوحانه است، پشنهاد مي كنم پيش از اظهار نظر تنها لحظه اي تامل كنيم

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۱ ۱۰:۴۴

آقای مهرجویی شما کارگردانی با تجربه و موفقی بودید بنظر من آوردن امسال چاوشی به عرصه موسیقی همون اول ،کار اشتباهی بود چرا که این آقایون به اصطلاح خواننده حتی تعریف موسیقی رو نمی دونند چه برسه دوباره ازشون شما می خواهید توی کار جدید استفاده کنید ؟