• شنبه / ۱۰ مهر ۱۳۹۵ / ۱۱:۴۲
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 95071005540
  • منبع : نمایندگی ایلام

اربعین، ایلام و مهران را جهانی کرده است

اربعین، ایلام و مهران را جهانی کرده است

ایسنا/ایلام مراسم صبحگاه مشترک همزمان با آغاز هفته‌ ناجا در ایلام برگزار شد.

به گزارش ایسنا، «حسین کلانتری» - معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان ایلام، اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی فرصت خوبی برای اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات این نیرو به مردم است تا بدانند فرزندان آنان در این نیرو چه فعالیت‌های ارزشمندی را انجام می‌دهند و در چه ماموریت‌هایی شرکت می‌کنند تا آرامش در جامعه برقرار باشد.

وی افزود: نیروی انتظامی استان توانسته است با امکانات داخل استانی امنیت بسیار خوبی برای مردم ایجاد کند و مرزبانی با اشراف اطلاعاتی توانسته است 430 کیلومتر مرز مشترک را به نحو مطلوب کنترل کند و اجازه کوچک‌ترین ناامنی را ندهد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی باید مهربانی در خدمت‌رسانی و اقتدار در برخورد با ناامنی را سرلوحه کار خود قرار دهد تا مردم در قبال جان و ناموسشان احساس امنیت کنند و این مهم فقط در سایه اقدامات کارکنان نیروی انتظامی محقق خواهد شد.

کلانتری با تأکید بر اینکه اشراف کامل امنیتی در استان حاکم است و با جدیت مرزهاکنترل و رصد می‌شود، تصریح کرد: تأمین امینت هزینه دارد و دشمنان این نظام تاکنون از اهداف شوم خود برای ناامن کردن مرزهای ایران اسلامی ناکام مانده‌اند.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام محرم و مأموریت اربعین گفت: ایجاد نظم و امنیت در مراسم‌های عزاداری در هیئت‌های مذهبی، مساجد و حسینیه‌ها  بسیار مهم است که باید به آنها توجه شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با اشاره به اینکه مأموریت اربعین سند افتخار استان ایلام است، خاطرنشان کرد: اربعین، ایلام و مرز مهران را در جهان ممتاز کرده و هر جا اربعین باشد اسم مهران در ذهن خطور می‌کند لذا باید قدر این مهم را بدانیم و امنیت کامل برای زائران اربعین ایجاد شود.

به گزارش ایسنا، مهندس «شادمهر کاظم‌زاده» - نماینده ایلام در مجلس نیز اظهار کرد: امنیت از مهم‌ترین مسئله جامعه است که بدون آن هیچ نوع فعالیتی به نتیجه نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه امنیت داخلی و خارجی از مهم‌ترین مسئله کشور است، افزود: خوشبختانه در داخل مشکلی در این زمینه نداریم اما در بعد خارجی با شکل‌گیری گروه‌های تروریستی با پشتوانه دلارهای بادآورده برخی کشورهای منطقه مواجه هستیم که با تدابیر هوشمندان فرمانده کل قوا و رزمندگان انقلاب تاکنون نتوانسته‌اند امنیت کشور را دچار خدشه کنند.

کاظم‌زاده ادامه داد: امنیت ایران اسلامی در منطقه حرف اول را می‌زند و این حاصل ایثار و از خودگذشتگی نیروهای نظامی، انتظامی و دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی است و در زمینهٔ تأمین امینت با کسی تعارف نداریم.

نماینده دهلران، دره‌شهر، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امنیت امروز کشور حاصل خون شهدا، ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس است، افزود: امروز دشمن جنگ اقتصادی را بر ما تحمیل کرده و باید همانند دفاع مقدس با ازخودگذشتگی و ایثارگری این توطئه دشمن را ناکام کنیم

وی با تأکید بر اینکه امنیت اقتصادی بسیار مهم است و نیروی انتظامی باید در این راستا تلاش بیشتری کند، تصریح کرد: الگوی حرکت انقلاب اسلامی ایران برگرفته از قیام عاشورا است.

کاظم‌زاده با تأکید بر اینکه هیچ سیاستی بدون امنیت اقتصادی به سرانجام نمی‌رسد، تاکید کرد: امنیت حاکم بر استان ستودنی است.

رئیس‌ کل دادگستری ایلام گفت: دادگستری استان با تمام توان از نیروی انتظامی برای ایجاد آرامش در برای مردم حمایت و پشتیبانی می‌کند.

به گزارش ایسنا، «محمد رزم» در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان ایلام، اظهار کرد: نیروی انتظامی در برخورد و دستگیری مجرمان و تحویل آن‌ها به دستگاه قضایی عملکرد بسیار خوبی داشته و در برخورد با اشرار و مخلان نظم امنیت موفق عمل کرده است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی استان در حراست و حفاظت از مرز به‌ خوبی عمل کرده است، افزود: دادگستری استان با تمام توان از نیروی انتظامی برای ایجاد آرامش برای مردم حمایت و پشتیبانی می‌کند.

رزم با تاکید بر اینکه مهم‌ترین مأموریت نیروی انتظامی ایجاد نظم و امنیت برای مردم است و باید بیشتر از گذشته در این راستا تلاش کند، عنوان کرد: دادگستری استان در زمینهٔ ارتقاء امنیت اجتماعی و آرامش با نیروی انتظامی تعامل و همکاری خوبی دارد.

رئیس ‌کل دادگستری ایلام با اشاره به اینکه نیروی انتظامی برخورد با بدحجابی و بی‌حجابی را جدی بگیرد، تصریح کرد: با همکاری نیروی انتظامی استان برخورد با جرائم خشن، اراذل ‌و اوباش، مزاحمان نوامیس مردم، محاربه، قاچاق کالا در دستور کار است و در این راستا دستگاه قضایی به‌شدت از نیروی انتظامی حمایت می‌کند.

وی یادآور شد: استان ایلام برای مجرمان ناامن خواهد شد و سعی داریم امنیت اقتصادی را در استان حاکم کنیم.

سردار «نورعلی یاری» فرمانده انتظامی استان نیز در ادامه اظهار کرد: اقتدار نظام اسلامی امروزه برای دوست و دشمن روشن شده است.

وی با بیان اینکه اقتدار دفاعی کشور دشمان را ناکام گذاشته و موجب استحکام نظام شده است، افزود: نیروهای مسلح در آماده‌باش کامل هستند و دشمن جرأت تعرض به خاک ایران اسلامی را ندارد.

یاری با اشاره به اینکه حرکت انقلاب اسلامی موجب عصبانیت نظام سلطه و آل‌سعود شده است، تصریح کرد: با مشارکت فعال مردم امنیت بسیار خوبی در استان حاکم است و  با تمام توان در راستای حفظ آن تلاش خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان تاکید کرد: یگان‌های مرزی با اشراف کامل اطلاعاتی شبانه روز از مرزهای استان حراست و حفاظت می‌کند و به هر گونه تهدید قاطع پاسخ‌ خواهیم داد.

نماینده مرم ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: امنیت حاکم بر استان قابل ‌تقدیر بوده که نیروی انتظامی نقش بسیار مهی در این زمینه داشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha