• دوشنبه / ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۲:۱۰
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 95062214036

اذعان نماینده اسرائیلی به حمایت تل‌آویو از "فتح‌ الشام" در سوریه

اذعان نماینده اسرائیلی به حمایت تل‌آویو از "فتح‌ الشام" در سوریه

یکی از نمایندگان پارلمان اسرائیل از وزیر جنگ این رژیم به دلیل حمایت از گروه تروریستی جبهه فتح‌ الشام در درگیری‌های سوریه انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه هاآرتص، روز شنبه، جنگنده‌های هوایی رژیم صهیونیستی در واکنش به حمله ارتش سوریه به شورشیان جبهه فتح‌الشام یا النصره سابق، مواضع ارتش سوریه در بلندی‌های جولان را بمباران کردند.

در همین حال اکرم حسون، نماینده کنست (پارلمان اسرائیل) با اشاره به استراتژی فعلی آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ اسرائیل اظهار کرد: این استراتژی جدید لیبرمن از زمان روی کار آمدنش، جبهه النصره را تقویت کرده است در حالی که این گروه برای حمله به برادان ما سرش را بالا می‌گیرد.

به گفته حسون، حملات نیروی هوایی اسرائیل علیه مواضعی در دمشق به نفع گروه‌های تروریستی است که در حال پیشروی در نزدیکی روستای حضر، محل اقامت اقلیت دروزی هستند.

وی توضح داد: جبهه النصره با حمیات بی‌سابقه اسرائیل به فعالیت خود ادامه می‌دهد چرا که اعضای این گروه تروریستی در مناطقی پیشروی می‌کنند که نیروهای هوایی ما پیشتر مواضع دولت سوریه را در آن بمباران کرده‌اند و به این ترتیب این گروه توانسته کنترل این مناطق را در دست گیرد.

حسون ادامه داد: علاوه بر این این گروه تروریستی حمایت‌های پزشکی و پشتیبانی خود را از اسرائیل دریافت می‌کند.

در ماه ژوئن لیبرمن اعلام کرده بود که دولت اسرائیل از اقلیت دروزی که مورد حمله همه جانبه گروه‌های تروریستی در سوریه هستند، حمایت می‌کند.

در این راستا شبکه ۱۰ اسرائیل نیز فاش کرد که اسرائیل طی روز و شب گذشته زخمی‌های سوری را که در نتیجه درگیری‌ها در جولان زخمی شده بودند تحت مداوا قرار داده است.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha