• شنبه / ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۶:۳۳
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 95062013169
  • منبع : نمایندگی کرمان

معاون امنیتی استاندار:

فعالیت خوبی در حذف اشرار و گروه های سازماندهی شده در کرمان داشته ایم

فعالیت خوبی در حذف اشرار و گروه های سازماندهی شده در کرمان داشته ایم

ایسنا/کرمان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: امنیت در استان کرمان با هماهنگی و فداکاری تمامی واحدهای دخیل در شورای تامین، وضعیت بسیار مناسبی دارد و اخیرا فعالیت خوبی در حذف اشرار و گروه های سازماندهی شده داشتیم.

به گزارش ایسنا "حمید ذکاءاسدی" پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه منا اظهار کرد: کار در زندان ها مدیریت جهادی را می طلبد و باید در این مراکز به طور ویژه کار بشود و مدیرکل سابق - ولی نیا - خدمات ارزنده ای در زندان های استان کرمان انجام داده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان افزود: امیری - مدیرکل جدید - نیز سابقه خوبی را در استان داشته اند و از رییس سازمان تشکر می کنیم که وی را به سمت ریاست زندان ها منصوب کردند.

ذکاءاسدی تصریح کرد: تمامی هم و غم مدیران سازمان زندان ها از ابتدا این بوده که رهنمود امام راحل مبنی بر تبدیل شدن زندان به دانشگاه به منصه ظهور برسد و به این هدف دست یابیم.

وی بیان کرد: برنامه های اصلاحی و تربیتی زندان ها با رویکرد علمی بیشتری پیگیری شده و ما نیز در استان ها بر این امر صحه می گذاریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: نهادینه کردن مدیریت علمی در زندان ها، حمایت مادی و معنی از منابع انسانی و ارتقاء شان و منزلت آنها، برنامه های آموزشی، فرهنگی و کاهش جمعیت کیفری با بهره گیری از ظرفیت های جدید قانونی و استفاده از تمامی ظرفیت ها برای بازگشت سعادتمندانه زندانیان به جامعه و ... از اهداف در سازمان زندان ها بوده و امیدواریم مدیران استانی بتوانند با طراحی مدل های استانی این اهداف، به موفقیت برسند.

وی افزود: معتقدیم نوع محکومیت زندانیان تاثیری در برخورد زندانبانان با آنها نخواهد داشت، زیرا دین ما همه انسان ها را در رابطه با برخورد در یک ردیف قرار داده است.

ذکاء اسدی با تاکید بر دستگیری از زندانیان تصریح کرد: باید نگرش جامعه نسبت به زندانیان عوض شود که کار فرهنگی درازمدتی را می طلبد.

وی با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بیان کرد: بحث امنیت به طور عام و امنیت اجتماعی پایه اولیه است و مطمئن هستیم در این زمینه رسیدگی به وضعیت زندانیان و آماده کردن آنها جهت ورود به اجتماع و رسیدگی به مشکلات خانواده زندانیان از مهم ترین مسائلی است که تاثیر زیادی در امنیت دارد.

ذکاءاسدی گفت: امنیت در استان کرمان با هماهنگی و فداکاری تمامی واحدهای دخیل در شورای تامین، وضعیت بسیار مناسبی دارد و اخیرا فعالیت خوبی در حذف اشرار و گروه های سازماندهی شده داشتیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان افزود: پشتیبانی های ریاست دادگستری استان و شهرستان ها نقش مهمی در این موفقیت ها دارد و اگر این همکاری نبود، واحدهای اطلاعاتی و عملیاتی با مشکل مواجه می شدند.

به گزارش ایسنا در این مراسم از خدمات «علی ولی نیا» تقدیر و «رمضان امیری» به عنوان مدیرکل زندان های استان کرمان معرفی شد.

انتهای پیام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha