به گزارش سرویس بازار ایسنا، محمدعلی یوسفزاده، مدیرعامل شرکت آسیاتک در اختتامیه سومین دوره جایزه کیفیت این برند اعلامکرد: مراحل پایلوت برای ارایه خدمات اینترنت بیسیم در شیراز، تهران و مشهد نهایی شده و این سه شهر جزو شبکه wifi هستند که به صورت آزمایشی همه کارهای آنها انجام شده است.
یوسفزاده در ادامه گفت: ما امسال مجموعه فعالیتهای مربوط به ارزیابی مدل AQA را به شرکتهای همکار و فعال صنفی نیز ارسال کردهایم؛ امسال برای ما اهمیت زیادی دارد تا کیفیت بهتر اینترنت احساس شود و ما هم میخواهیم در سطح ارایه، خدمات مناسب به مشترکان داشته باشیم.
وی افزود: به علت کاهش تعرفهها به صورت پلکانی که در مصوبه ۲۳۷ برای کاهش تعرفه پهنای باند توسط شرکت ارتباطات زیر ساخت به شرکتهای ارایهدهنده خدمات FCP ابلاغ شده، تعداد درخواستهایی که از شرکتهای server co آمده بیشتر شده، به همین منظور در حوزه تجمع شبکه و انتقال خدمات مشترکان قرادادهایی بسته شده و تلاش آسیاتک بر این است که مشکلات در حوزه اینترنت شرکتهای قدیمی سرویسدهنده محلی را برطرف کند.
مدیرعامل آسیاتک گفت: این مجموعه بر خدمات خود نظارت کامل دارد و مشترکان در صورت هرگونه انتقاد یا نارضایتی میتوانند از طریق سامانهها و وب سایت موضوع را مطرح کنند تا در صورت وجود هر نوع مشکلی کارشناسان شرکت آن را برطرف سازند.
یوسفزاده ادامه داد: خدمات wifi عمومی یکی از خدماتی است که تحت نظارت حاکمیت قرار دارد و شرایط و ضوابط آن در وزارتخانهها مشخص شده و افراد در فرودگاهها، فروشگاهها و ایستگاههای راهآهن میتوانند از آن استفاده کنند؛ البته مشترکان آسیاتک میتوانند هم در منازل از اینترنت آسیاتک استفاده کنند و هم در مکانهای عمومی از اینترنت بیسیم با قیمت ارزان ADSL بهره بگیرند.
وی در ادامه گفت: استفاده از وایفای عمومی برای کمتر از یک ساعت رایگان است و کاربران بعد از آن میتوانند با شارژ کردن از این اینترنت استفاده کنند.
مدیرعامل آسیاتک بیان کرد: برای توسعه رسانههای تعاملی در ایران منطبق بر آینده فناوری، دسترسی سریعتر و راحتتر مشترکان به ارتباطات با کیفیت را در دستور کار اجرایی داریم.
یوسف زاده ادامه داد: علاقهمند هستیم که از دانشبومی استفاده کنیم و در این زمینه دوستانی پیدا کردیم که در سطح آزمایشی و آزمایشگاهی آن را پیادهسازی کردیم و در حال مذاکره هستیم که بتوانیم به جای اپراتورهای خارجی نیروی کار ایرانی را جایگزین کنیم و از آنجایی که این کار زمان بر است اقدامات اولیه و کارهای مربوطه انجام شده و فضاسازی صورت گرفته که بتوانیم قراردادهای داخلی را به سرانجام برسانیم.
سومین دوره ارزیاب جایزه کیفیت آسیاتک(AQA) از ابتدای سال ۹۵ آغاز شده که در این دوره بیش از ۱۰۰ نمایندگی این شرکت شامل عاملان فروش، پشتیبانی و مراکز تماس از سراسر کشور ثبتنام و در دورهها شرکت کردند.
در این مراسم از تمبر و تندیس یاد بود سومین دوره جایزه کیفیت آسیاتک (AQA) رونمایی شد.
آسیاتک در سه حوزه نمایندگان فروش، حوزه پشتیبانی فنی و حوزه مراکز تماس برگزیدگان خود را در این مراسم معرفی کرد.
برگزیدگان سومین دوره جایزه کیفیت آسیاتک (AQA):
در حوزه فروش:
شرکت ارتباطات رایانه مصباح از فارس، شرکت شهرزاد شبکیه از تهران، شرکت البرز ابتکار مبین از البرز، شرکت اندیشه پرواز قائم از مازندران و شرکت تیام نت از یزد به ترتیب رتبه اول تا پنجم را گرفتند.
در حوزه پشتیبانی فنی:
شرکت تیام نت از یزد، شرکت ارتباط رایانه مصباح از فارس و شرکت البرز ابتکار مبین از البرز به ترتیب رتبه اول تا سوم را گرفتند.
در حوزه مراکز تماس:
شرکت البرز ابتکار مبین از البرز و شرکت آفتاب فردا از خراسان رضوی به ترتیب رتبه اول و دوم را گرفتند.
انتهای پیام
نظرات