• سه‌شنبه / ۱۵ تیر ۱۳۹۵ / ۰۴:۳۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 95040108253
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

بیمقدار در گفت‌وگو با ایسنا:

«فیش‌های حقوقی» موجب فراموشی مشکلات اصلی کشور می‌شود

«فیش‌های حقوقی» موجب فراموشی مشکلات اصلی کشور می‌شود

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «برخی رسانه‌ها از موضوعات شبیه به فیش های حقوقی، سوء استفاده کرده و قصد تخریب دولت تلاشگر تدبیر و امید را دارند» گفت: در برخی موارد حتی طرح مسائل اینچنینی، باعث فراموشی مشکلات اصلی کشور همچون بیکاری و مشکلات اجتماعی می‌شود.

شهاب‌الدین بیمقدار در  گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به انتشار فیش حقوقی برخی از مسئولان توسط بعضی رسانه‌ها گفت: متاسفانه بنای حقوق‌های نجومی در دولت نهم و دهم گذاشته شد. در زمان دولت اصلاحات، موردی از این موارد وجود نداشت؛ چرا که رییس دولت نسبت به حق الناس و مسائل مالی، حساسیت ویژه‌ای داشت. به نظر بنده، دستگاه‌های نظارتی همچون سازمان بازرسی کل کشور و سایر دستگاه‌ها در این زمینه کوتاهی کرده‌اند و آنچنان که باید و شاید با متخلفین برخورد نکرده‌اند.

وی گفت: بر اساس قوانین موجود، حداکثر حقوق بدون احتساب برخی مزایا و اضافه‌کاری، هفت برابر حداقل حقوق تعیین شده توسط دستگاه‌های مربوطه است.

وی در مورد میزان مزایای قانونی دریافتی مسئولان نیز تصریح کرد: بر اساس قانون خدمات کشوری نیز تمامی موارد مربوط به این موضوع مشخص شده است.

این نماینده مجلس گفت: از رویکرد و اقدامات دولت تدبیر و امید در راستای برخورد قانونی با مدیران متخلف تقدیر  کرده و بر لزوم استمرار این اقدام تاکید دارم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۰۴:۴۹

آقای بی مقدار. با مقدار می دانم می دانید ولی.... آیا حساب کردید که با حقوق یکماه یکی از این آقایان. میتوان حدود هزار و ضد نفر از جوانان را استخدام کرد و حقوق داد... چقدر جوان برای شما مراجعه می کنند و تقاضا دارند در یک اداره یا کارخانه با حقوق کارگری کار کنند.... افسوس. از درد مردم خبر ندارید. افسوس به روزنامه ها دسترسی ندارم وگرنه جوابیه بسیار محکمی برایت می نوشتم. چه کنم دست ما کوتاه و خرما بر نخیل. یک دانشگاهی هستم.