غفور قاسمپور درگفتوگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: ترافیک درون شهری و برون شهری کرج معضلی است که شهروندان بسیاری را بهصورت روزانه درگیر خود کرده است.
وی ادامه داد: بدون شک برای کاهش حجم ترافیکی کرج چارهای جز توسعه سیستم حمل و نقل عمومی از جمله مترو وجود ندارد؛ زیرا راهاندازی خطوط ریلی و قطار شهری ضمن سهولت تردد و کاهش ترافیک، کاهش آلایندگیها را نیز به دنبال دارد.
وی با اشاره به به تاخیر افتادن راه اندازی برخی خطوط قطار شهری در کرج اضافه کرد: طولانی شدن و تأخیر در بهرهبرداری از خطوط ریلی و قطار شهری خسارات زیانباری از لحاظ مادی و معنوی به شهر وارد کرده است.
این مسئول ابراز کرد: پیشرفت نامناسب پروژه قطار شهری کرج موجب نارضایتی مدیران شهری و استانی و همچنین شهروندان شده است.
وی گفت: شرکت سابیر با عدم رعایت قوانین و موازین ساخت خطوط ریلی، خسارتهای زیانباری در شهر بر جای گذاشته است.
سخنگوی شورای شهر کرج توضیح داد: بیتجربگی و نداشتن تخصص کافی در ساخت خطوط ریلی و قطار شهری منجربه تاخیر دراجرای این پروژه و درنهایت فسخ قرارداد و اتمام کار با شرکت سابیر شد.
وی در پایان گفت: در صدد هستیم با ارائه شرایط بهتر و قوانین مناسبتر، پیمانکاری جدید انتخاب کنیم؛ چرا که صلاح شهر در انجام این کار است.
انتهای پیام
سخنگوی شورای شهر کرج مطرح کرد:
خسارتی که شرکت سابیر به متروی کرج وارد کرد
ایسنا/البرز سخنگوی شورای شهر کرج گفت: بیتجربگی و نداشتن تخصص کافی در ساخت خطوط ریلی و قطار شهری منجر به فسخ قرارداد و اتمام کار با شرکت سابیر شد.
- در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
- -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
- - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بیاحترامی به اشخاص، قومیتها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزههای دین مبین اسلام باشد معذور است.
- - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نظرات