• جمعه / ۴ تیر ۱۳۹۵ / ۱۰:۰۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 95040102031
  • منبع : نمایندگی فارس

عیادت مسئولان فارس از سربازان مصدوم؛ هنوز 13 نفر تحت مراقبت‌های ویژه هستند

عیادت مسئولان فارس از سربازان مصدوم؛
هنوز 13 نفر تحت مراقبت‌های ویژه هستند

ایسنا/فارس عصر پنجشنبه جمعی از مسئولان استان فارس برای عیادت از سربازان و افسران حادثه دیده در سانحه واژگونی اتوبوس در نی‌ریز به بیمارستان شهید رجایی شیراز مراجعه کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در حاشیه عیادت از سربازان بستری در بیمارستان شهید رجایی، در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: در اولین لحظات وقوع این حادثه همه عوامل مسئول در فرمانداری نی ریز و شیراز به یاری حادثه دیدگان شتافتند و هفت دقیقه بعد از وقوع حادثه، آمبولانس اورژانس در صحنه حاضر بود.

هادی پژوهش جهرمی خاطرنشان کرد: در جلسه شورای تامین استان فارس نیز که به ریاست مهندس افشانی  استاندار فارس برگزار شد، همه مسائل مربوط به سانحه تصادف اتوبوس حامل افسران و سربازان وظیفه، به صورت دقیق مورد بررسی قرار گرفت و دستگاه‌های مسئول گزارش اقدامات خود را ارائه دادند.

وی با اشاره به این‌که بیمارستان‌های مرکز استان فارس پذیرش حادثه دیدگان این سانحه را با سرعت انجام داده‌اند، گفت: معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان نماینده ایشان برای کنترل روند درمان حادثه دیدگان این حادثه به شیراز عزیمت کرده و این موضوع تحت نظر متخصصان حوزه درمان در حال انجام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان این که برخی از مسائل مرتبط به سانحه تصادف اتوبوس حامل افسران و سربازان وظیفه به تهران مربوط است، اظهار کرد: دلایل وقوع این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور در حال بررسی است و در آینده اعلام خواهد شد.

پژوهش هم‌چنین وجود تعدادی اتباع خارجی در اتوبوس واژگون شده را تایید و اضافه کرد: راننده پس از گذشتن از پلیس راه کرمان تعدادی اتباع بیگانه را سوار کرده بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این باره به خبرنگار ایسنا گفت: مجموعا 56 سرباز در بیمارستان شهید رجایی شیراز پذیرش شدند که 26 نفر از آنها با تایید پزشک مرخص شده‌اند.

دکتر محمدهادی ایمانیه عنوان کرد: از 30 سرباز باقی مانده 13 سرباز در بخش آی سی یو بستری هستند که حال 5 نفر از آنها نسبتا وخیم است، اما امیدواریم همه آنها با دعای خیر مردم بهبود یابند.

ایمانیه به خانواده سربازانی که در بخش و آی سی یو بستری هستند اطمینان داد که هزینه درمان فرزندان‌شان کاملا رایگان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۴ ۱۱:۲۸

باعرض تسیلت و ابرازهمدردی خدمت خانواده های سربازان سانحه اتوبوس کرمان شیراز و ارزوی سلامتی وشفای عاجل برای مصدومان این سانحه

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۴ ۱۲:۵۶

در تمام دنیا به غیر از ایران این نوع فجایع وزیر مربوطه بدون آوردن هر گونه بهانه و توجیه استعفا می کنه ولی اینجا ؛ آب از آب تکان نمیخوره.