• چهارشنبه / ۲ تیر ۱۳۹۵ / ۱۷:۲۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 95040101550
  • منبع : نمایندگی سمنان

100واحدتولیدی سمنان درآستانه رفع مشکل نقدینگی/انتقاد استانداراز انتقال حساب بانکی واحدهای تولید

ایسنا/سمنان استاندار سمنان از معرفی حدود 100 واحد تولیدی و صنعتی این استان به بانک‌های عامل برای اخذ تسهیلات رونق تولید خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا خباز در دیدار با حسین ابویی مهریزی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در دفتر استاندار سمنان اظهار کرد: در سال اقتصاد مقاومتی همه مدیران و فعالان اقتصادی باید دست به دست هم دهیم تا در فضای اقتصادی و خصوصا در بخش تولید شاهد رونق بیشتری باشیم.

وی با اشاره به استقبال مدیران واحدهای تولیدی این استان از تسهیلات بانکی، تصریح کرد: تاکنون بیش از 800 واحد صنعتی و تولیدی استان در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کرده که کار معرفی 63 واحد به بانک‌های عامل ارسال و مدارک و پرونده حدود 40 واحد دیگر در حال ارسال به بانک‌ها است.

استاندار سمنان اضافه کرد: شمار واحدهای مشکل‌دار معرفی شده با بانک‌ها برای عقد قرارداد نهایی تا پایان هفته جاری از 100 واحد نیز خواهد گذشت.

خباز از بررسی درخواست‌های تمامی این واحدها در کارگروه تخصصی استانداری سمنان خبر داد و افزود: خوشبختانه بانک‌های استان نیز همکاری خوبی در این بخش داشتند.

وی با بیان اینکه واحدها و سرمایه‌گذارانی که از مزایای استان سمنان بهره می‌گیرند باید در این استان هم سرمایه‌گذاری کنند به انتقاد از افتتاح حساب صاحبان صنایع استان در خارج از این استان پرداخت و گفت: زیبنده نیست مدیر یا واحدی که از سهمیه این استان بهره‌مند می‌شود، استان را از مزایای بعدی سرمایه‌گذاری خود بی‌نصیب کند.

خباز ادامه داد: این سرمایه‌گذاران علاوه بر انتقال حساب‌های خود به استان سمنان باید امور مربوط به مالیات، تامین اجتماعی و... واحد خود را در استان سمنان انجام دهند.

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان سمنان با اظهار خرسندی از وحدت بین مسئولان و موثرین استان سمنان تصریح کرد: همین وحدت و همدلی بستر خوبی برای موفقیت در این استان فراهم کرده است.


انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha