• یکشنبه / ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ / ۰۲:۰۴
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 95031713078
  • خبرنگار : 71186

انتقاد از برخورد نامناسب خودروسازان با مردم

 انتقاد از برخورد نامناسب خودروسازان با مردم

وزیر صنعت، معدن و تجارت در حالی‌که پیش از این چندین بار از کیفیت پایین خودروهای داخلی انتقاد کرده بود در جدیدترین جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو هم از برخورد نامناسب خودروسازان با مشتریان انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، در جدیدترین جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو گزارش ارزیابی‌های صورت گرفته از کیفیت خودروهای داخلی ارائه شد. طبق این گزارش تعداد قابل توجهی از خودروهای داخلی در سطح کیفی یک ستاره (پایین‌ترین سطح کیفی) قرار دارند.

این موضوع مورد انتقاد محمدرضا نعمت‌زاده قرار گرفت؛ به‌گونه‌ای که وی اظهار کرد چرا خودروهای تولید داخل باید در سطح کیفی یک ستاره قرار داشته باشند.

وی در این زمینه از مدیران عامل شرکتهای خودروساز حاضر در جلسه خواست برنامه‌ای برای ارتقای سطح کیفی خودروهای تولیدی ارائه و اجرا کنند.

در ادامه جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو وزیر صنعت، معدن و تجارت از تحویل خودروهای معیوب به مشتریان نیز انتقاد کرده و اظهار کرد معنا ندارد شرکت خودروساز خودروی معیوب را به مشتریان تحویل داده و برای رفع عیب نیز آنها را روانه نمایندگی‌های خدمات پس از فروش کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت از برخورد نامناسب پرسنل بخش‌های فروش و خدمات پس از فروش برخی از خودروسازان با مشتریان نیز انتقاد کرده و از خودروسازان خواست با برگزاری دوره‌های آموزشی آموزش‌های لازم را به پرسنل خود در این رابطه ارائه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha