• چهارشنبه / ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۱۰:۵۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 95021509168
  • منبع : نمایندگی لرستان

کشف 218 کیلوگرم حشیش و تریاک در لرستان

کشف 218 کیلوگرم حشیش و تریاک در لرستان

ایسنا/لرستان ‌فرمانده انتظامی لرستان از انهدام سه باند تهیه و توزیع موادمخدر و کشف 218 کیلوگرم حشیش و تریاک توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد .

‌فرمانده انتظامی لرستان از انهدام سه باند تهیه و توزیع موادمخدر و کشف 218 کیلوگرم حشیش و تریاک توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه لرستان، سردار محمد قنبری در جمع خبرنگاران، افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای برخورد قاطع با عناصر مافیایی مواد مخدر با همکاری پلیس مبارزه با مواد‌مخدر کردستان، بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی در محور ورودی شهر خرم‌آباد مستقر و با تعقیب و شناسایی سوداگران مرگ، خودروی قاچاقچیان را شناسایی و توقیف کردند.

وی اظهار کرد: در بازرسی از خودرو تریلر توقیفی، 68 کیلو گرم حشیش جاسازی شده در خودرو را کشف و ضبط و یک نفر سوداگر مرگ را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان خاطر‌نشان کرد: در عملیاتی دیگر پلیس مبارزه با موادمخدر لرستان در پی کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت یک باند سازمان یافته متشکل از قاچاقچیان حرفه‌ای در مرکز کشور و ... ، در امر مواد مخدر که اخیرا قصد جابه جایی و توزیع محموله‌ای به استان قم را دارند، بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند‌.

قنبری اضافه کرد: ماموران با گسترش کار اطلاعاتی و اعزام تیم‌های مجرب به آن استان، با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان قم، سوداگر مرگ را به همراه یک خودروی سواری دستگیر و مقدار 60 کیلوگرم تریاک جاسازی شده در داخل خودرو را کشف و ضبط کردند.

وی بیان کرد: ماموران مبارزه با موادمخدر استان در عملیاتی دیگر ضمن تعامل اطلاعاتی با پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی، در پی کسب خبری مبنی بر ورود محموله موادمخدر از سمت استان‌های جنوبی به داخل لرستان، بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی و اعزام تیم مجرب در آزاد راه خرم زال مستقر و اعضای یک باند سوداگر مرگ را در تور اطلاعاتی گرفتار که ضمن شناسایی، خودروی سواری قاچاقچیان را با بررسی کلیه جوانب توقیف و راننده و سرنشین آن را دستگیر کردند .

قنبری افزود: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور‌، مقدار 90 کیلو‌گرم تریاک را کشف و ضبط کردند‌.

وی در مجموع کل کشفیات مواد مخدر را 218 کیلو گرم حشیش و تریاک اعلام کرد و گفت: در این رابطه سه دستگاه خودرو سبک و سنگین توقیف و سه باند تهیه و توزیع مواد نیز متلاشی شد .

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه نجات یک انسان نجات یک جامعه است، خواهان سهیم شدن تمام سازمان‌ها در بحث مبارزه با مواد مخدر شد و اظهارکرد: باید از تمام ظرفیت‌ها برای کاهش تبعات اجتماعی مرتبط با مواد مخدر استفاده کنیم‌.

قنبری با اشاره به اینکه مبارزه با سوداگران مرگ جزء اولویت‌های کاری پلیس استان است، گفت: شهروندان در صورت کسب اخبار و اطلاعات، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس، اطلاع دهند‌.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha