• چهارشنبه / ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ / ۰۹:۲۶
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 95011805801
  • خبرنگار : 71186

نظارت بر خدمات خودرو افزایش یابد

نظارت بر خدمات خودرو افزایش یابد

رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان گفت: در سال جدید نظارتها بر عملکرد شرکتهای خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو افزایش یابد.

رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان گفت: در سال جدید نظارتها بر عملکرد شرکتهای خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو افزایش یابد.

محمد جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: مشکل بودن پذیرش خودرو در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش، تاخیر در ارائه خدمات، کمبود قطعات یدکی و بالا بودن هزینه خدمات از مشکلات موجود در خدمات پس از فروش خودرو است.

وی ادامه داد: این مشکلات در حدی است که خودروسازان و واردکنندگان خودرو به برخی از دستورالعمل‌های مطرح در قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو عمل نمی‌کنند.

رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان افزود: به عنوان مثال در این قانون قید شده که در صورت تاخیر در تعمیر خودرو و متوقف شدن آن در تعمیرگاه، شرکت خودروساز یا واردکننده خودرو موظف به پرداخت جریمه خواب خودرو است اما در حال حاضر به این قانون عمل نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در سال جدید نظارتها در این حوزه باید تشدید شود، تصریح کرد: به زودی اصلاحیه آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو ابلاغ خواهد شد. در صورت اجرای درست این قانون و نظارت بر آن، عملکردها در این حوزه بهبود خواهد یافت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha