• دوشنبه / ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ / ۱۲:۴۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 95011604537
  • منبع : نمایندگی سمنان

اسکان بالغ بر 60 هزار مسافر نوروزی در بقاع متبرکه استان سمنان

اسکان بالغ بر 60 هزار مسافر نوروزی در بقاع متبرکه استان سمنان

ایسنا/سمنان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از اسکان 60 هزار و 818 نفر در بقاع متبرکه سطح استان در طرح آرامش بهاری خبر داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از اسکان 60 هزار و 818 نفر در بقاع متبرکه سطح استان در طرح آرامش بهاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، حجت الاسلام و المسلمین «عبدالله واحدی» اظهار کرد: در راستای اجرای طرح آرامش بهاری در جوار بقاع متبرکه و پیش از آغاز آن با تشکیل جلسات متعدد در ستاد اداره‌کل تمهیدات لازم برای اسکان زائران در جوار بقاع متبرکه پیش‌بینی شد و به بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری ابلاغ شد.

وی افزود: هیئت امنای بقاع متبرکه نیز در طول مدت اجرای طرح در راستای اجرای طرح آرامش بهاری بر اساس موارد اعلام شده نسبت به اسکان مراجعین اقدام کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: بقاع متبرکه و امامزادگان مأمن و پناهگاه مردم است و با برنامه‌ریزی‌ها، در این اداره‌کل، می‌کوشیم فضایی مناسب از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای استفاده زائران فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در طول سال و در مناسبت‌های مختلف برنامه‌های فرهنگی متناسب با ایام در حال برگزاری است و مردم ولایت‌مدار استان استقبال خوبی از برنامه‌های فرهنگی بقاع متبرکه دارند.

واحدی با اشاره به وجود برخی از بقاع متبرکه استان در مسیر مسافران و زائران علی ابن موسی الرضا(ع) گفت: یکی از برنامه‌های در دست پیگیری در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در بقاع متبرکه واقع در مسیر زائران حرم امام رضا(ع) طرح میقات‌الرضا است که با جدیت در حال پیگیری آن هستیم.

به گزارش ایسنا، طرح آرامش بهاری یکی از برنامه‌های شاخص فرهنگی است که طی سال‌های اخیر ویژه تعطیلات نوروز توسط اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، هم‌زمان با سایر استان‌ها برگزار شد و امسال برای ششمین سال از 28 اسفندماه سال 1394 آغاز شد و تا 14 فروردین‌ماه ادامه داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha