• سه‌شنبه / ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۱:۳۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 94121107218
  • منبع : نمایندگی سمنان

وزش باد 112 کیلومتری در شهمیرزاد

وزش باد 112 کیلومتری در شهمیرزاد

ایسنا/سمنان سرپرست پیش‌بینی و صدور پیش‌آگاهی جوی اداره‌کل هواشناسی استان سمنان با اشاره به فعالیت سامانه بارش‌زا در روزهای اخیر در استان گفت: این سامانه بارشی اواخر امروز از استان خارج می‌شود.

سرپرست پیش‌بینی و صدور پیش‌آگاهی جوی اداره‌کل هواشناسی استان سمنان با اشاره به فعالیت سامانه بارش‌زا در روزهای اخیر در استان گفت: این سامانه بارشی اواخر امروز از استان خارج می‌شود.

«نادیا میر شجاع» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، افزود: فعالیت این سامانه بارشی در استان سبب ریزش بارش باران و برف در عمده نقاط استان شده است.

وی خاطرنشان کرد: بارش باران، برف، رگبار و رعد و برق پراکنده هم‌چنین وزش باد در عمده نقاط استان در چند روز اخیر وجود داشت که امروز به‌تدریج با خارج شدن این سامانه در استان سمنان شاهد هوای صاف هستیم.

سرپرست پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان سمنان با اشاره به کاهش 8 درجه دما طی روزهای اخیر در استان سمنان گفت: از فردا هوای استان به‌تدریج افزایش می‌یابد.

میر شجاع بابیان این‌که سمنان دیشب کاهش 8 درجه دما را داشت، تصریح کرد: حداقل دما در شهر سمنان در شب گذشته هشت درجه سانتی‌گراد بود.

وی بابیان این‌که سامانه بارش‌زا در ارتفاعات شمالی استان سبب بارش برف شد، خاطرنشان کرد: در بالغ‌بر 2.2 میلی‌متر بارش باران و کولاک برف گزارش شد.

سرپرست پیش‌بینی و صدور پیش‌آگاهی جوی اداره‌کل هواشناسی استان به میزان بارش باران در نقاط مختلف استان اشاره کرد و گفت: بیشترین میزان بارش با 14 میلی‌متر مربوط به قلعه‌نو خرقان بود.

میر شجاع با اشاره به میزان بارش در شهرستان‌های استان سمنان گفت: سمنان 8 میلی‌متر باران، شاهرود 5.8، دامغان 7، بیارجمند 8، شهمیرزاد 2.2، مهدی‌شهر 8، مجن 8 و نردین شاهرود نیز 5 میلی‌متر بارش باران وجود داشت.

وی گفت: در دیباج نیز 605 میلی‌متر باران گزارش شد و بارش برف نیز وجود داشت و در رضوان شاهرود نیز علاوه بر بارش 10.5 میلی‌متری باران یک سانتی‌متر برف نیز گزارش شد.

وی بابیان این‌که در شهرستان گرمسار بارش باران وجود نداشت، یادآور شد: در دامغان و نردین نیز وزش باد 76 کیلومتری گزارش شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha