• یکشنبه / ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ / ۰۹:۳۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94111811291
  • خبرنگار : 71533

عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب:

حضور مردم در انتخابات تیری به قلب دشمنان خواهد بود

حضور مردم در انتخابات تیری به قلب دشمنان خواهد بود

یک عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب گفت:‌حضور مردم در صحنه انتخابات تیری به قلب دشمنان داخلی و خارجی خواهد بود.

یک عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب گفت:‌حضور مردم در صحنه انتخابات تیری به قلب دشمنان داخلی و خارجی خواهد بود.

زهرا صدراعظم نوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) با اشاره به ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی اظهار کرد: انتخابات مهمترین عرصه ای است که مردم می‌توانند در آن به صورت جدی مشارکت داشته باشند تا نسبت به سرنوشت خود تصمیم گیری کنند و به همین دلیل باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا گروه‌ها و قشرهای مختلف جامعه این ضرورت را درک کرده و در انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: باید علی رغم همه مسائل و مشکلات مردم را به حضور در انتخابات تشویق کنیم و جامعه را متوجه این نکته سازیم که حضور و مشارکت آن‌ها در انتخابات امتیازهای فراوانی نسبت به عدم مشارکت شان خواهد داشت.

این عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب با بیان اینکه حضور مردم در صحنه انتخابات تیری به قلب دشمنان ملت در داخل و خارج خواهد بود، گفت:‌وظیفه تمام گروه‌های مرجع ، احزاب ، تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد است که مردم را به حضور در انتخابات تشویق کنند.

این استاد دانشگاه تخصص، تعهد و عملکرد مثبت در گذشته را از مهمترین ویژگی های یک کاندیدا برای حضور در مجلس شورای اسلامی دانست و گفت:‌مردم بهترین داور و قاضی هستند و عملکرد افراد را در 36 سال گذشته دیده و نقش آفرینی آن‌ها را در شرایط مختلف به خاطر دارند و انتظار می‌رود که مردم به کسانی رای دهند که نه برای منفعت خود بلکه برای منافع ملی به عرصه انتخابات وارد شده اند و اولویت خود را پیگیری مسائل ملی قرار داده اند و نه مسائل جناحی.

وی افزود:‌تعهد، تخصص و عملکرد مثبت در گذشته از جمله ویژگی هایی است که توجه به آن‌ها از سوی مردم برای انتخاب کاندیداها می‌تواند به تشکیل مجلس کارآمد و مقتدر بیانجامد.

نوری در پایان تاکید کرد : اگر تمام سلیقه ها در انتخابات حضور داشته باشند قطعا انتخاباتی رقابتی و پرشور برگزار خواهد شد و امیدوارم در بررسی مجدد صلاحیت کاندیداها نیز افرادی که حقیقتا صلاحیت حضور در انتخابات را دارند و هیچ مشکلی هم در موردشان وجود ندارد به این عرصه وارد شوند و اگر فضایی رقابت عادلانه و برابر باشد خواهیم دید مردم به چه کسانی رای خواهند داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha