• یکشنبه / ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۵:۱۹
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 94111107043
  • منبع : نمایندگی یزد

دستگیری آدم‌ربایان در اردکان

دستگیری آدم‌ربایان در اردکان

ایسنا/یزد ماموران پلیس شهرستان اردکان در یک عملیات ضربتی، فردی را که با ربودن یک طفل چهار ساله قصد داشت، کودک را به قتل برساند شناسایی و دستگیر کردند.

ماموران پلیس شهرستان اردکان در یک عملیات ضربتی، فردی را که با ربودن یک طفل چهار ساله قصد داشت، کودک را به قتل برساند شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه یزد، سرهنگ سیدرضا صادقیان فرمانده انتظامی شهرستان اردکان درباره جزئیات این خبر، گفت: ساعت 18:30 روز جمعه فردی با تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از ربوده شدن فرزندش خبر داد که با اعلام این خبر بلافاصله ماموران پلیس اردکان در محل حاضر شدند و با بررسی موضوع، مشخص شد متهم، "محمدمبین" را هنگام بازی در کوچه ربوده و در تماس تلفنی تهدید کرده که وی را به قتل خواهد رساند.

وی با اشاره به اقدامات فنی و پلیسی، گفت: ماموران پلیس با بررسی و تحقیقات میدانی فرد آدم ربا را شناسایی کردند و با توجه به حساسیت موضوع و این که آدم‌ربا دارای مشکلات روحی و روانی و همچنین شش فقره سابقه کیفری بود، تیم‌های عملیاتی از نیروهای ورزیده و با تجربه پلیس اردکان تشکیل شد.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس اردکان متوجه شدند که فرد آدم‌ربا به محدوده 80 کیلومتری شهر اردکان متواری شده است لذا پلیس در قالب تیم‌های گشتی محسوس و نامحسوس به محل اعزام شد.

به گفته‌ی وی، متهم با مشاهده ماموران در مسیر مخالف جاده ترانزیتی فرار می‌کند ولی با هوشیاری پلیس در یک عملیات غافلگیرانه متوقف و دستگیر شد.

صادقیان، انگیزه آدم ربای 48 ساله را اختلافات قبلی و خانوادگی با والدین این پسربچه بیان کرد و گفت: با تلاش و اقدام به موقع پلیس اردکان از یک فاجعه بسیار دلخراش و ناگوار جلوگیری شد.

وی ضمن اشاره به بازگرداندن "محمدمبین" به خانواده‌اش، تصریح کرد: این اقدام به موقع و با تدبیر پلیس اردکان که در کمتر از چهار ساعت انجام شد منجر به شادی خانواده‌ها، مردم، مسئولان و قدردانی آنها از عملکرد پلیس شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان در پایان ضمن اشاره به کشف یک قبضه سلاح سرد از خودروی آدم‌ربا، خاطرنشان کرد: با دستور مقام قضائی متهم جهت بازجویی و تکمیل پرونده در اختیار پلیس قرار گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha