• دوشنبه / ۲۸ دی ۱۳۹۴ / ۱۱:۵۵
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 94102816649
  • منبع : نمایندگی البرز

مترو کرج در ایستگاه قضا

مترو کرج در ایستگاه قضا

ایسنا/البرز مدیرعامل قطار شهری کرج از فسخ قرارداد قطار شهری با شرکت سابیر و اقدام قضایی و قانونی برای تخلیه کارگاه‌های مترو خبر داد.

مدیرعامل قطار شهری کرج از فسخ قرارداد قطار شهری با شرکت سابیر و اقدام قضایی و قانونی برای تخلیه کارگاه‌های مترو خبر داد.

علی اصغر همتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه البرز، اظهار کرد: شرایط تامین مالی پروژه که از سوی شورای اسلامی شهر کرج و شهرداری برای حمایت کامل از ساخت و تکمیل خط دو در نظر گرفته شده بود، مورد پذیرش و استقبال شستا و شرکت سابیر قرار نگرفت و شرکت سابیر حاضر به ادامه همکاری و فعال کردن کارگاه‌ها و تکمیل پروژه برای یک دوره سه ساله و براساس آخرین قیمت‌های مصوب شورای عالی فنی در قرارداد به تاریخ 91/2/11 نشد. از طرف دیگر رکود، ماه‌ها است که بر پروژه حاکم شده و شرکت پیمانکار کمترین اهتمامی را برای فعال کردن پروژه از خود نشان نمی‌دهد.

مدیرعامل قطار شهری کرج خاطرنشان کرد: بنابراین به منظور تعیین تکلیف و رهایی پروژه از یک دور تسلسل و باطل که مدتهاست بر پروژه مستولی شده، مقرر شد با ابلاغ فسخ از سوی کارفرما به ادامه حضور شرکت سابیر در پروژه خط دو خاتمه داده شود.

همتی با بیان اینکه پیمانکار خط دو قطار شهری کرج از زمان ابلاغ فسخ قرارداد 14 روز مهلت داشت تا کارگاه‌ها را تخلیه کند، افزود: در طول این مدت پیمانکار نسبت به تخلیه کارگاه‌ها اقدام نکرد، به همین دلیل سازمان قطار شهری با مراجعه به مقامات قضایی درصدد انجام مراحل قانونی برای تخلیه کارگاه‌های ساخت خط دو قطار شهری کرج است. پس از تخلیه کارگاه‌ها سازمان قطار شهری نسبت به تنظیم مناقصه جدید و انتشار آن به منظور ادامه پروژه اقدام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، پروژه قطار شهری کرج که قرار بود تا پایان سال 89 افتتاح شود تا سال 92 تمدید شد اما در پایان سال 92 نیز به نتیجه نرسید و در حال حاضر با گذشت حدود 10 سال از آغاز آن در مجموع 32 درصد پیشرفت داشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha