• چهارشنبه / ۲۳ دی ۱۳۹۴ / ۱۲:۰۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94102313554
  • خبرنگار : 71132

تابش مطرح کرد

مشارکت گسترده در انتخابات در گرو تعدد کاندیداها با سلایق متفاوت

مشارکت گسترده در انتخابات در گرو تعدد کاندیداها با سلایق متفاوت

یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس مشارکت گسترده مردم در انتخابات آینده را در گرو تعدد کاندیداها با انواع سلایق دانست و ابراز امیدواری کرد که دستگاه‌های اجرایی و نظارتی زمینه حضور همه سلایق را در انتخابات فراهم کنند.

یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس مشارکت گسترده مردم در انتخابات آینده را در گرو تعدد کاندیداها با انواع سلایق دانست و ابراز امیدواری کرد که دستگاه‌های اجرایی و نظارتی زمینه حضور همه سلایق را در انتخابات فراهم کنند.

محمدرضا تابش در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب همواره در آستانه انتخابات بیانات تعیین کننده و راهشگایی دارند که خط و جهت را برای مردم مشخص می‌کند. ایشان دفعه قبل رأی مردم در انتخابات ریاست جمهوری را حق‌الناس دانستند و صیانت از آن را وظیفه هیأت‌های نظرات و اجرایی قلمداد کردند و فرمودند اگر کسی به نظام هم نقد دارد در انتخابات شرکت کند که پیامد آن حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری بود.

وی افزود: در انتخابات گذشته مجموع فرمایشات رهبری به اضافه فعالیت احزاب و گروه‌ها و فعل و انفعالاتی که در عرصه سیاسی کشور انجام شد، باعث رونق گرفتن انتخابات شد، ایشان در سخنرانی اخیر خود یک پله بالاتر از قبل را مطرح کردند و گفتند اگر کسی منتقد نظام هست یا به خودمان انتقاد دارند برای حفظ و اعتلای نظام در فرآیند انتخابات مشارکت داشته باشند.

نماینده مردم اردکان در مجلس ادامه داد: این جهت‌گیری و سمت‌گیری اصلی و اساسی ایشان است که همیشه برای دوام و بقای مردم‌سالاری حضور موثر مردم را در فرآنیدهای مختلف از جمله انتخابات لازم می‌دانند و بستر را فراهم می‌کنند و دعوت می‌کنند تا مردم به صورت گسترده در انتخابات حضور پیدا کنند که این مهمترین پیام منبعث از فرمایشات رهبری بود.

تابش همچنین با راهگشا خواندن فرمایشات رهبری گفت: ایشان مثل همیشه راه را به مردم نشان دادند که هم در انتخابات خبرگان و هم در انتخابات مجلس افراد صالح، شایسته و کسانی که دل‌بسته به نظام و انقلاب هستند را انتخاب کنند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به مشارکت گسترده مردم در انتخابات پیش‌رو، تصریح کرد: این مشارکت گسترده عملی نخواهد شد جز اینکه ما تعدد کاندیداها با انواع سلایق را داشته باشیم، بنابراین مسئولین نظارتی و اجرایی باید این امر را مدنظر قرار دهند تا ان‌شاءالله با تعدد کاندیداها و فراهم کردن زمینه برای حضور همه سلایق، گروه‌ها و جناح‌ها افرادی که در هر دو طیف دلبسته به نظام، انقلاب و اعتلای کشورشان هستند و حرف رهبری را مطاع می‌دانند بتوانند در عرصه انتخابات خود را در معرض رأی و انتخاب مردم قرار دهند.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس با تأکید بر اینکه جناح‌ها و گروه‌ها باید کاندیداهایی در تراز شأن و جایگاه ملت ایران را معرفی کنند، گفت: در این صورت مجلسی کارآمد، متدین و تخصصی تشکیل خواهد شد که می‌تواند در جهت حفظ ارزش‌ها و آرمان‌ها، برآورده کردن خواست‌های مردم و کم کردن فشارهای اقتصادی و اعتلای ایران عزیز توان و همت خود را مصروف بدارد و مجلس کلان‌نگر و ملی‌نگر باشد تا هم پای دولت حرکت‌های خود را سامان دهد، بین دولت و مجلس تعارض پیش نیاید و وقت و انرژی صرف تقابل نشود بلکه در سایه همکاری و همراهی بتوانند منشأ خیر و اثر برای ملت شریف ایران باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha